Svar

Kabel-Tv + Humaxboks

Badge
Har en: Humaxboks. YSR-2000
Nogen på dette forum, som kan forklare hvorfor, at nogle gange jeg skifter kanaler på min fjernbetjening, så er der sort skærm? Lige så snart jeg skifter kanalen tilbage på samme kanal, så virker det. Burde det ikke virke første gang? Har oplevet dette for mange gange. Har andre kunder hos: YouSee også oplevet dette?
icon

Bedste svar af Kasper 11 juli 2017, 13:11

Hej Phoenix 73

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at dette er en fejl som er blevet adresseret i vores seneste opdatering til boksen.

Du må endelig vende tilbage hvis det mod forventning stadig er et issue derude.

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +5
Hej Fønix 73

Kan se at du mangler svar her.

Jeg har ikke umiddelbart hørt om dette fænomen før, desværre. Du kan prøve at nulstille boksen og ellers, hvis det fortsætter så kan det være en bruger kan byde ind med forslag.

I sidste instans skal du have fat i vores support, som eventuelt kan foretage en ombytning af boksen.
Omdømme 3
Badge +5
Hej Phoenix 73

Jeg er blevet gjort opmærksom på, at dette er en fejl som er blevet adresseret i vores seneste opdatering til boksen.

Badge
Kasper skrev:

Hej Phoenix 73

Hej Kasper
Jeg kan åbenbart ikke finde ud af, at det Bedstesvar. Kasper. Jeg er blevet opmærksom på
Badge
Phoenix 73 skrev:

Kasper skrev:

Hej Phoenix 73

Hej Kasper
Jeg kan åbenbart ikke finde ud af, at det Bedstesvar. Kasper. Jeg er blevet opmærksom på

Skulle have været bedste svar ;) Venlig hilsen
Henrik
Omdømme 3
Badge +5
Hej Phoenix 73

Tak for at melde tilbage :)

Jeg har rettet markering af bedste svar nu.

Vi holder øje med problemstillingen, men jeg håber ikke at du oplever det længere.
Badge
Kasper skrev:

Hej Phoenix 73

Tak for at melde tilbage :)

Jeg har rettet markering af bedste svar nu.

Vi holder øje med problemstillingen, men jeg håber ikke at du oplever det længere.

Hej Kasper
Oplevede det mange gange igår på diverse kanaler. Kan se, at jeg stadig står som bedste svar. Selvom, at det er din tekst som er beskrevet. Kan du evt. rette det, så det kun er din beskrivelse. Kan se, at jeg har citeret på teksten. Kan det evt. skyldetes det? På Forhånd Tak. God Weekend :cool:

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)