Spørgsmål

Kabel tv direkte fra antennestikket til flere tv uden bokse og kort.

Er det ikke mere muligt at modtage en af tv pakkerne direkte fra antennestikket så man kan se kabel tv uden boks? (som man altid har kunne og mange af mine venner har det endnu)

Jeg har lige fået coax internet og tv kanaler men det er ikke optimalt og der skal rigtig meget udstyr og og opsætning til, dem som boede her før havde et andet system (kabel) de havde 2 bokse og en homebox.

Deres homebox var ikke tilsluttet med et filter som sættes ind i FM og TV antennestikket så man får en data udgang som skal bruges til coax systemet.

Jeg vedhæfter et billede af mit væg stik og det jeg gerne vil vide er om jeg kan få internet i det nederste data stik og helt almindelig kabel tv ud af mit antenne stik?

Altså ingen bokse overhoved, det har da altid kunne lade sig gøre.

1 Kommentar

Du skal bruge et modem for at få internet. Det gælder for begge stik. Det giver én boks.

Har du også fået deres tv-boks? Den behøver man ikke nødvendigvis. Uden tv-boksen skal du have kortlæser+kort i fjernsynet, hvis du vil bestille ekstra-kanaler eller bland-selv (bland-selv følger automatisk med, når man bestiller online).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)