Spørgsmål

Justering af lyd med fjernbetjeningen

Har lige fået tvboks. Har kodet fjernbetjening så jeg kan tænde/slukke både boks og fjernsyn med samme fjernbetjening. Men lyden kan jeg kun justere med fjernbetjening til TV(Sony). Hvad kan jeg have gjort galt?

4 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +5
tsa1952 skrev:

Har lige fået tvboks. Har kodet fjernbetjening så jeg kan tænde/slukke både boks og fjernsyn med samme fjernbetjening. Men lyden kan jeg kun justere med fjernbetjening til TV(Sony). Hvad kan jeg have gjort galt?

Hej tsa1952

Velkommen til YouSee Forum! :)

Jeg har fundet denne vejledning, som forklarer lidt om lyd og giver en guide til programmeringen:

Opsæt fjernbetjeningen

Det kan også være at tv'et ikke understøtter funktionen fuldt ud. Her kan du eventuelt prøve at høre SONY Support.
Jeg har samme udfordring. Installerede min nye boks i går (coax), og efter jeg kodede fjernbetjeningen, så kan jeg ikke længere justere lyden (kun med TV'et fjernbetjening). Men når jeg nulstiller, så virker lyden på YouSee betjeningen?
Hej
Jeg har lige fået en ny fjernbetjening, og har igen kodet tv boks og tv til fjernbetjening, jeg kan heller ikke stille på lyden, kun via tv fjernbetjening, Det virkede fint inden jeg måtte have ny ( den anden stod af ) så forstår ikke problemet
Omdømme 7
Badge +6
Hvis der er brugt den kode på Remoten som er til dit TV, og det er gjort som det skal, så skulle det virke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)