Svar

Jeg kan ikke logge ind i "Mit YouSee" på Smart TV

Jeg kan fint logge ind på Yousee/Youbio på nettet via PC, men på Smart TV via App'en siger den at jeg skriver forkert brugernavn eller password - hvilket jeg ikke gør. Har tjekket at mit Smart TV er supporteret.

icon

Bedste svar af kwinther 20 august 2015, 21:31

Problemet løst. Efter jeg opdaterede TV til seneste version kan jeg nu logge ind. Jeg var på version 1040 og der lå en version 2005.

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

kwinther skrev:
Jeg kan fint logge ind på Yousee/Youbio på nettet via PC, men på Smart TV via App'en siger den at jeg skriver forkert brugernavn eller password - hvilket jeg ikke gør. Har tjekket at mit Smart TV er supporteret.

Hvilket Smart-Tv drejer det sig om? Har du fulgt de vejledninger der findes her:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/youbio/paa_lg_og_samsung_smart-tv.aspx

Jeps, har været det hele igennem og tjekket tv model. Mit tv er Samsung Smart TV (UE40ES6715). App'en fungerer fint med at bladre rundt og finde film, men jeg kan bare ikke logge ind.

Problemet løst. Efter jeg opdaterede TV til seneste version kan jeg nu logge ind. Jeg var på version 1040 og der lå en version 2005.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)