Svar

Jeg har 2000 tænker på 4000 tv box, vil høre om den har lige så mange fejl. 😁

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 88 kommentarer
Hej hvordan er 4000 og det der sky, fungerer det, op tager den alle kanaler?

På forhånd mange tak 😀
icon

Bedste svar af EveTossen 26 september 2018, 09:10

Jo den (4000) optager skam også genudsendelser - det er stort set samme firmware de laver til begge.
Dette kan jo ses at youtube kanalen ER kommet på 2000eren, men det virker bare ikke.

Tvguide er stadig f.... up om natten og opdateres først ordentligt kl 8 - mange kanaler står der bare ingen udsendelse, selv om kanalens egen web guide har fin beskrivelse.
Men yousee siger stadig der er leverandøren af kanal info der ikke opdaterer - de skulle så lige få en ny leverandør eller selv lave det.

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Ja, der kan optages fra alle kanaler samtidig hvis man vil. Optagelser kan foretages og ses på App og Web TV.
Omdømme 5
Badge +1
Der kan dog IKKE optages fra cmore og viasat og et par kanaler mere på 4000eren, de påstår de ikke har retigheder, men 2000eren kan godt.

Spoling i optagede ting er så langsom og fejler ofte, at jeg ikke gidder bruge det på 4000eren.
... Og det er jo sjovt nok derfor jeg gerne vil optage ting, for at jeg kan spole over reklamer.
Den har de så 'fixet' ved at spoling ikke virker særlig brugbart.
Omdømme 7
Badge +6
Bruger ikke at spole, bruger skip i stedet, det er hurtigt.
Omdømme 7
Badge +3
Spoling på YS-4000 boksen er nu ikke så langsom. Ved at sætte markøren på >> og trykke OK 4 gange kunne en optagelse på 50 minutter spoles fra start til slut på 15 sekunder. Der kan spoles med 4 hastigheder.

En tidstæller viser hvor man nøjagtigt er kommet til under spolingen. Spolingen kan stoppes omgående med et enkelt tryk.

Benyttes f.eks. ved optagelse af Formel 1 løb, der indledes med ca. 1½ times optakt. Den kan man derfor hurtigt spole forbi.
Omdømme 3
Så den optager ikke genudsendelse som 2000 gør, meget irriterende.
Hvad med tv guiden kan man se kun hvad der kommer af film fx. Som på den gamle Samsung box. 😁
Omdømme 5
Badge +1
Jo den (4000) optager skam også genudsendelser - det er stort set samme firmware de laver til begge.
Dette kan jo ses at youtube kanalen ER kommet på 2000eren, men det virker bare ikke.

Tvguide er stadig f.... up om natten og opdateres først ordentligt kl 8 - mange kanaler står der bare ingen udsendelse, selv om kanalens egen web guide har fin beskrivelse.
Men yousee siger stadig der er leverandøren af kanal info der ikke opdaterer - de skulle så lige få en ny leverandør eller selv lave det.
Omdømme 7
Badge +6
2000 og 4000 er så godt som identiske, der er kun mindre forskelle.
Omdømme 3
1000 tak 😃

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)