Spørgsmål

Intet Signal


Vi har hyppige udfald. 5 minutters længde, så kommer forbindelsen igen efter yderligere 5 min.
Det rammer både TV og Bredbånd.
Modem er stadig aktivt (WiFi) og jeg kan tilgå det via 192.168.0.1
Er der en måde hvor jeg kan indkredse problemet? Er det Modem som mister forbindelse, eller er det “uden for huset”?

1 Kommentar

Omdømme 2
Badge +2
Hej

Jeg kan kan se at du ikke har fået svar endnu. Det ændrer vi lige på.

Er det WiFi eller med kabel at du oplever udfaldene? Hvis det kun er WiFi, så ved vi at det er WiFi signalet der skal kigges på. Så kan du evt. prøve at skifte netværkskanal for at se om det hjælper på det.

Du kan se hvordan man gør via dette link: https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/loes-problem/daarlig-forbindelse

Hvis det er udfald på kablet forbindelse, så vil jeg foreslå at du kontakter os på 7070 4040, så vi kan undersøge det nærmere.

Özcan, youSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)