Intet cam-modul på BlandSelv20

• Bruger
  • 10 kommentarer
Hej

Mine BlandSelv20 kanaler virker ikke. Når jeg går hen på hver og en af dem, er de bare sort skærm og og en grå firkantet boks der bevæger sig rundt på skærmen hvori der står "Intet cam-modul"

Jeg indtasteter 111" som netværks-id og "450 Hz" Som frekvens, men kan så også se at det er sættet igen hver gsng jeg går ind i indstillinger igen

Desuden slukker Min boks konstant, kort tid efter at jeg har tændt den.

På forhånd tak

18 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Har du sat kortet rigtigt i kortlæseren, og er den monteret korrekt i TVet.? Bruges der boks, skal kortet sættes i den. Det gælder ikke Humax boksen, den bruger ikke kort.

Kortet sidder korrekt i boksen.
Kan det have noget at gøre med mit tv? Har købt et nyt Sharp-TV.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 På Samsungboksen skal der ikke indtastes andet end Net ID 111. Hvis kanalerne ikke indlæses korrekt, skal du slette Favorit listen hvis du har en sådan, og så lave den igen bagefter.

Omdømme 3

Badge +3

Malde skrev:
Kan det have noget at gøre med mit tv? Har købt et nyt Sharp-TV.

Hvis du også vil have kanalerne på TVet, så skal du have en kortlæser og kort dertil.

Der kommer heller ikke nogen af bland selv kanalerne når jeg nøjes med at taste netværks-id. Har heller ikke en favoritliste.

Det jeg mente med tver var om det evt ikke er kompatibelt med bland selv20 i nuværende serie?
Nuværende serie*
Nuværende setup**
Omdømme 3

Badge +3
 Når der er kortlæser og kort, så kan kanalerne ses på TVet. Hvilken boks har du.?

Samsung.
Omdømme 3

Badge +3
 Den har alle kanaler, der skal bare bruges kort til dem der er krypterede, så er rettighederne til kortet opdateret så kan kanalerne ses.

Så jeg skal have et nyt kort?
Omdømme 3

Badge +3
 Hvis du udover at kunne se kanalerne på boksen, og så vil kunne se dem på TVet, så skal du have et kort og kortlæser dertil.

Sidst jeg havde BlandSelv20 ( Juli 15 - Juli 16) skuæle jeg ikke havde et kort i fjernsynet for at se dem.
Omdømme 3

Badge +3
 Bland selv kanaler og extra kanaler er altid krypterede, men ser man dem kun gennem boksen, så er der nok med et kort i den.

Okay, men spørgsmålet er hvordan jeg kommer til at kunne se dem igen?
Omdømme 3

Badge +3
 Er rettighederne på kortet.? Hvis ikke så skal det opdateres. Kontakt You See.

Vil jeg tro. Har ihvertfald tidligere kunne se den bare bed hjælp af t kort i boksen. Jeg prøver at kontakte Yousee i morgen :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)