Spørgsmål

Intet billede på TV

Jeg har Youseeboks, som har fungeret fint indtil i aftes. Der var pludseligt intet signal, da jeg skiftede tilbage fra Netflix.
Jeg har prøvet at fjerne strømkabler og genstarte boksen og jeg har checket kablerne.
Når jeg skifter fra Netflix til TV, kommer der en stribe på skærmen, der fortæller, at jeg er på DR1, men derefter står der : Intet signal

3 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Hej Bruger873

Jeg kan se, at du ikke har fået svar, så jeg byder da lige ind med et :)

Hvis en genstart ikke har hjulpet på problemet, så vil jeg anbefale dig at nulstille boksen. Har du en Humax boks, så kan du se hvordan du gør her.

Skulle det dog heller ikke hjælpe, så vil jeg anbefale dig, at kontakte vores tekniske support - så kan vi se nærmere på det herindefra og eventuelt få det fejlmeldt.

Du finder vores kontaktoplysninger her.

Katrine, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +4
Desværre er vejledningen stadig mangelfuld

Der henvises kun til en nulstilling af personlige oplysninger / login oplysninger på humax, og den afhjælper ikke deciderede fejl på boksen.

Det jeg tror Katrine mener, er at gå i indstillinger, avancerede indstillinger, gendan fabriksindstillinger (så boksen skulle være som ny).

Det er en rigtig nulstilling, som normalt afhjælper de fleste problemer, bemærk at den sletter dine optagelser på boksen
Omdømme 7
Badge +2
Hej, nu har min Humax Boks virket i nogle uger, men nu er der igen sort skærm på nogle kanaler især TV3 Sport 1 og 2 og her igår også på TV2 Sport. Jeg har ikke prøvet at slukke og tænde Boksen som sidste gang da problemet ikke er der alle dage...

Måske også i det forkerte opslag, men fandt ikke lige et der var bedre...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)