Svar

Intet antennesignal! Kontroller om dit antennekabel sidder korrrekt.

Omdømme 3
Badge
Er der andre end mig, som også har problemer med at modtage: Kanalplads 70 på: YS-4000-boksen. Hvorpå, at kanalen = TV 2 Ultra HD? VM I Fodbold, er mit TV bagud. I forhold til : Det nyeste af det nyeste? eller ? Giver det god mening, at udskifte: Smart-TV. Samsung, som er købt for ca. 3-5 år siden? Mener dog stadig, at begge smart-Tv. Kan kører på: Ultra- HD og 4K? Eller, skal man tvinges til at købe det nyeste af det nyeste. Angående: Fladskærms-TV/? Hvis dette er tilfældet, så kan man blive ved med at købe TV, så det passer til selveste: Det nyeste fladskærm. 2018?
icon

Bedste svar af EveTossen 10 juni 2018, 13:55

Dit Samsung TV er et fuld HD, så der vil du ikke kunne se 4k tv. Men du kan sikkert godt se det VM hvis du sætter din ys4000 til samsungen, bare ikke i 4k men i fuld HD.
Jeg har ikke hørt om nogen der har fået lov til at købe to ys4000 boxe , men ring imorgen og spørg kundeservice

Se original

14 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det kan på ingen måde oplyses om dine TVer er UHD, da der ikke oplyses hvilke det er. At oplyse en kanalplads på boksen er irrelevant, da det jo er helt individuelt hvor kanalerne er placeret.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Det kan på ingen måde oplyses om dine TVer er UHD, da der ikke oplyses hvilke det er. At oplyse en kanalplads på boksen er irrelevant, da det jo er helt individuelt hvor kanalerne er placeret.

Kan ikke se hvordan, at kanalpladsen kan være irrelevant? I forhold til: YS-4000?
TV 2 Ultra HD, er på kanalplads: 70
Omdømme 5
Badge +1
Hvad med at fortæl hvilken model dit tv er ?

Kanalplads er jo afhængig af hvor mange kanaler man har i sin pakke og om man har flyttet rundt på dem.
Omdømme 3
Badge
Phoenix 73 skrev:

Radiomanden skrev:

Kan ikke se hvordan, at kanalpladsen kan være irrelevant? I forhold til: YS-4000?
TV 2 Ultra HD, er på kanalplads: 70

Radiomanden, efter lidt betænkningstid, så har du helt ret i, at det er irrelevant hvor kanalpladserne er placeret .
Omdømme 3
Badge
EveTossen skrev:

Hvad med at fortæl hvilken model dit tv er ?

Kanalplads er jo afhængig af hvor mange kanaler man har i sin pakke og om man har flyttet rundt på dem.

TV - navn (LG) WebOS TV UF640V.
TV - navn (SAMSUNG) UE60J6275SU.
Omdømme 5
Badge +1
Det er kun dit LG tv der er 4k, så hvis din YS-4000 er koblet direkte til det tv med et godkendt HDMI 2.0 kabel, burde du kunne se 4k.

Lige nu er der kun den kanal med et 'prøvebillede', og netflix der kører 4k på boxen.

Men som andre har skrevet her på forum, har de ikke fået den nye sports kanal endnu, men andre har. Det kommer i en kanalopdatering lige pludseligt.

PS. Vi kan alligevel kun få een YS-4000 box, så man behøver ikke mere end et 4k tv.
Omdømme 3
Badge
EveTossen skrev:

Det er kun dit LG tv der er 4k, så hvis din YS-4000 er koblet direkte til det tv med et godkendt HDMI 2.0 kabel, burde du kunne se 4k.

Lige nu er der kun den kanal med et 'prøvebillede', og netflix der kører 4k på boxen.

Men som andre har skrevet her på forum, har de ikke fået den nye sports kanal endnu, men andre har. Det kommer i en kanalopdatering lige pludseligt.

PS. Vi kan alligevel kun få een YS-4000 box, så man behøver ikke mere end et 4k tv.

Hvis!, at jeg har forstået pointen ? Kan jeg så ikke se: TV2 Ultra HD? Selvom, at mit TV er Samsung? Hvis dette er tilfældet, så skal der købes et nyt tv, så det passer med : YS-4000 boksen og selveste: Fladskærms-TV? Ultra HD(4K)? Hvis dette tv(SAMSUNG) ikke kan ses på mit tv. Selvom, at jeg har en: YS-4000 boks, så kan jeg ikke se fornuften i at bibeholde dette TV? Har fladskærms-TV! I soveværelset og i stuen, så forstår ikke, at man kan nøjes med et TV?
Omdømme 5
Badge +1
Dit Samsung TV er et fuld HD, så der vil du ikke kunne se 4k tv. Men du kan sikkert godt se det VM hvis du sætter din ys4000 til samsungen, bare ikke i 4k men i fuld HD.
Jeg har ikke hørt om nogen der har fået lov til at købe to ys4000 boxe , men ring imorgen og spørg kundeservice
Omdømme 3
Badge
EveTossen skrev:

Hvordan kom du frem til denne kommentar: ?
Jeg har kun en: YS-4000 boks, som jeg låner og betaler for: 30kr/pr. månede!
Hvordan fik du det til: 2 bokse? Hvorpå, at jeg selv har beskrevet, at jeg kun har en boks til låns? Hos: YouSee?
Omdømme 5
Badge +1
Du skriver om du kan se 4k på dit samsung, og det kan du ikke da det ikke er et 4k tv.
Men bruger du dit LG kan du godt se 4k med ys4000 boxen.

Alle lejer boxene af yousee, men vi skal betale 399kr i opgradering - derfor jeg skrev købe.
Når man har flere boxe betaler man vist 99kr i multi rums gebyr + 30kr for at leje box.

Som der er lige nu kan man kun då een ys4000 og op til 3 extra ysr2000. Med mindre de har lavet det om.
Omdømme 3
Badge
EveTossen skrev:

Du skriver om du kan se 4k på dit samsung, og det kan du ikke da det ikke er et 4k tv.

Alle lejer boxene af yousee, men vi skal betale 399kr i opgradering - derfor jeg skrev købe.
Når man har flere boxe betaler man vist 99kr i multi rums gebyr + 30kr for at leje box.

Som der er lige nu kan man kun då een ys4000 og op til 3 extra ysr2000. Med mindre de har lavet det om.

Omdømme 3
Badge
Phoenix 73 skrev:

EveTossen skrev:

Jeg betaler kun: 30 kr. Om måneden/Boksen." Whats The Problem?":?
Omdømme 7
Badge +2
Jeg har lige fået en ny 4000 boks, det kostede de 399 kr.
Omdømme 3
Badge
EveTossen skrev:

Jeg takker mange gange for denne fremragende kommentar. Du kommer med mange gode og præcise besvarelser, så det blev denne kommentar, som bliver belønnet med: Bedste svar og like.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)