Internetforbindelse nulstiller på YouSee Boks

Hej!

Jeg har et problem med min YouSee Boks. Jeg har tilsluttet boksen via ethernet til min YouSee router og har valgt "ethernet" under internet indstillingerne i boksen. Problemet er nu at denne indstilling skifter tilbage til "Kabelmodem" automatisk efter en dags tid hvor boksen er på stand by. Kan man gøre noget for at forhindre dette? Det er ret irriterende ikke at kunne starte programmer forfra bare fordi at boksen har glemt at jeg bruger ethernet.

På forhånd tak

Claus

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
Hej Claus

Dejligt at se dig på vores forum :)

Nu når du ike har fået et svar fra andre, så vil jeg give dig et par forslag til ting, der kan hjælpe.

Det første er at slå den automatiske oprydnings funktion fra i boksen, det gør du i:

Menu - Indstillinger - Personlige - Automatisk oprydning - Slå den fra.

Hvis det ikke virker, så skal du prøve at gendanne boksen. Du kan se en vejliedning til hvordan det kan gøres her

/Kevin

Jeg har samme problem med den plusboks jeg netop har erhvervet mig.

Kontaktede support og fik at vide, det var en software "bug" som viste sig på nogle bokse, vist nok ikke alle.

Der skulle laves en ny software, men der er ikke nogen tidshorisont på det.

Hilsen Michael, Køge.

Ok, så er der ikke andet for at vente på en software opdatering. Jeg har prøvet at at slå "Automatisk Oprydning" fra og det ser ud til at det har hjulpet. Problemet forekommer i hvert fald færre gange nu.

Claus

Det har du ret i.
Min boks nulstiller også når jeg sætter den på standby i bare 5 minutter.
Det er irriterende at Yousee skal være så langt tid om at rette en sådan fejl.
Softwaren kom i Juni måned 14.
Men jeg har tilsluttet min boks til data udtaget på min antennedåse, så nu køre min boks via kabelmodemet.
Michael.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P