Ingen tv nytårsaften hvis man har yousee

Nu har jeg prøvet at kontakte yousee på alle måder. Men ingen held med at få fat på nogen. En tlf. svare siger der er problemer med signalet i store dele af Danmark. Har været inde på deres hjemmeside og tjekke driftstatus for hvor jeg bor. Der får jeg så at vide, at der ik er nogle problemer på adressen. Det vil jeg jo gerne fortælle dem at der er. Har ik haft tv signal i over 3 timer nu.
Er der nogen herinde der kan hjælpe og fortælle hva pokker det er der lige sker for yousee i aften? Og ik mindst. Er der nogen der har bare den mindste ide om hvornår vi får tv signal igen? Skal jeg forvente det sker i år eller først engang til næste år?
Det var ik lige sådan her ungerne og jeg havde planlagt vores nytårsaften. Øv yousee☹️

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvis nu der blev læst i de efterhånden mange tråde der er om emmnet, så vil det vides at det er så godt som landsdækkende, der arbejdes på det, tidshorisont ukendt.
Omdømme 7
Badge +4
.Sidste nye er, at Yousee håber, fejlen er rettet kl 02.00 i nat...
Får vi en kreditnota på manglende TV på en nytårsaften?
Ja radiomand. Har læst i nogle af de andre kommentar om emnet. Men dristede mig alligevel til at komme med min mening og et par spørgsmål til emnet. Håber ik det er alt for galt jeg dristede mig til det!
Kl. 2 i nat. Det er da godt nok træls. Vi må håbe på at de finder en løsning på problemet, hva det så end er, noget før kl. 2. Det ville være skønt. Tak for svar og oplysningen mich veteran

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)