Spørgsmål

Ingen tv kanaler??

Jeg er næsten lige flyttet og har ikke haft tv kanaler siden jeg er flyttet ind, på trods af at jeg betaler 390kr om måneden for en fuldpakke. Mit tv kan ikke finde nogen kanaler overhovedet (har også prøvet på et andet tv), selvom jeg har skiftet antenne stik, prøvet at ændre i netværks id og frekvens ved søgning.
Ejendommen jeg bor i siger, at de kan se at det ikke er kablerne/installationen der er noget galt med.
Jeg har 0 signalstyrke og 2000 i bitfejlniveau på mit tv! Er der nogen som har en idé om hvad dette skyldes? Og hvad det betyder?
Mit tv er et Samsung tv.
Jeg har haft boxer tv på min tidligere adresse og havde et kort siddende i tv'et fra boxer.
Mon jeg skal have sådan et kort fra yousee? Selvom jeg har antennestik i?
Håber der er nogen som kan komme med et bud på hvad problemet er :-).
Da det er ret træls at betale for noget som ikke virker :-(.
Med venlig hilsen Katja Rose.

1 Kommentar

Omdømme 2
Badge
katjarosen skrev:

Jeg er næsten lige flyttet og har ikke haft tv kanaler siden jeg er flyttet ind, på trods af at jeg betaler 390kr om måneden for en fuldpakke. Mit tv kan ikke finde nogen kanaler overhovedet (har også prøvet på et andet tv), selvom jeg har skiftet antenne stik, prøvet at ændre i netværks id og frekvens ved søgning.
Ejendommen jeg bor i siger, at de kan se at det ikke er kablerne/installationen der er noget galt med.
Jeg har 0 signalstyrke og 2000 i bitfejlniveau på mit tv! Er der nogen som har en idé om hvad dette skyldes? Og hvad det betyder?
Mit tv er et Samsung tv.
Jeg har haft boxer tv på min tidligere adresse og havde et kort siddende i tv'et fra boxer.
Mon jeg skal have sådan et kort fra yousee? Selvom jeg har antennestik i?
Håber der er nogen som kan komme med et bud på hvad problemet er :-).
Da det er ret træls at betale for noget som ikke virker :-(.
Med venlig hilsen Katja Rose.

Du skal have et TV eller en boks med DVB C-tuner. Der er nok kun DVB T2-tuner i de de TV, du har nu. Og nej - for bare at have en programpakke fra YouSee, så behøves der ingen programkort. Programkortet skal KUN bruges, hvis du skal have en ekstra kanal, eller flere oveni din nuværende pakke.

Skal du bare se den programpakke, som haves nu, så behøves der altså blot et TV med DVB C-tuner eller en DVB C-boks som IKKE nødvendigvis SKAL være den, som kun kan lejes hos YouSee, hvis du ikke skal bruge Start forfra og andet sjov.

Køb ikke de billigste DVB C-bokse - jeg har erfaret, at de nogle gange ikke en gang kan registrere at der kommer et signal fra vægdåsen! Eller sørg for, at du kan returnere den, ifald den ikke duer til noget.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)