Spørgsmål

Ingen TTV På: Kanalplads: 12 på selveste. YouSeeboksen. YSR-2000!

Omdømme 3
Badge
Hvad er begrundelsen for, at YouSee har valgt at lukke ned for:TTV? Virker som om, at YouSee er pænt ligeglade med deres brugere? Eller, har jeg misforstået hele konceptet med YouSee's koncept?

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Hvilken kanal drejer det sig om.? Det er mere relevant at vide, end hvor du har placeret den, da det er totalt intetsigende.
Omdømme 7
Badge +7
Hvis du ikke har ændret rækkefølgen, er kanal 4 på plads 12 og de har ikke TTV. Det er ikke YouSee, der har sløjfet noget. Der er mange kanaler, der ikke har TTV.
Omdømme 3
Badge
Radiomanden skrev:

Hvilken kanal drejer det sig om.? Det er mere relevant at vide, end hvor du har placeret den, da det er totalt intetsigende.

Radiomanden skrev:

Kanal plads: 12
Omdømme 7
Badge +6
Igen, det vides jo på ingen måde hvad du har der, jeg har Discovery på den plads, og den har som så mange andre heller ikke TTV.
Omdømme 3
Badge
joern skrev:

Hvis du ikke har ændret rækkefølgen, er kanal 4 på plads 12 og de har ikke TTV. Det er ikke YouSee, der har sløjfet noget. Der er mange kanaler, der ikke har TTV.

Din boks , som min boks er på kanalplads er, at kanal 4,ikke på kanalplads 12!
Omdømme 7
Badge +7
Du er meget svær at blive klog på. Hvis ikke der er flyttet rundt på kanalerne, er kanal 4 på plads 12.
Kunne du ikke bare oplyse, hvilken kanal du har på kanalplads 12. Er det svært? Vi kan ikke hjælpe dig, hvis vi ikke ved hvilken TV-kanal, det drejer sig om.
Omdømme 7
Badge +6
You See placering på plads 12 er kanal 4, men skal man have den i en fornuftig placering, så laver man bare om på rækkefølgen, så det kan derved være en hvilken som helst kanal der ligger der.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

You See placering på plads 12 er kanal 4, men skal man have den i en fornuftig placering, så laver man bare om på rækkefølgen, så det kan derved være en hvilken som helst kanal der ligger der.

En fornuftig placering - for dig? Hvis en kunde bibeholder de oprindelig placeringer, er det vel fornuftigt for den kunde.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg ville nu lægge kanal 4 langt længere ned, he he
Omdømme 7
Badge +6
Det er det nok, med jeg hader noget der er kylet ind med en møggreb
Omdømme 7
Badge +6
mich skrev:

Jeg ville nu lægge kanal 4 langt længere ned, he he

Har den så langt nede at den nærmest er smidt ud.
Omdømme 7
Badge +4
Det var bedre med favorit kanaler, så den helt kunne skjules :D
Omdømme 7
Badge +7
Lad os nu komme tilbage til trådstarterens spørgsmål.
Omdømme 3
Badge
joern skrev:

Du er meget svær at blive klog på. Hvis ikke der er flyttet rundt på kanalerne, er kanal 4 på plads 12.
Kunne du ikke bare oplyse, hvilken kanal du har på kanalplads 12. Er det svært? Vi kan ikke hjælpe dig, hvis vi ikke ved hvilken TV-kanal, det drejer sig om.

Hej Joern
Jeg beklager meget, at jeg ikke har formuleret mig ordentligt på mit eget spørgsmål. Min kanalplads 12, er selveste. Infokanalen fra YouSee.
Omdømme 7
Badge +7
Phoenix 73 skrev:

joern skrev:

Hej Joern
Jeg beklager meget, at jeg ikke har formuleret mig ordentligt på mit eget spørgsmål. Min kanalplads 12, er selveste. Infokanalen fra YouSee.

OK, der har YouSee droppet TTV.
Omdømme 7
Badge +6
Det var brugbart, og derved kan der gives et korrekt svar. TTV er permanent ophørt på kanalen grundet at der ikke er mange brugere af den Service.

https://forum.yousee.dk/nyheder-18/tekst-tv-paa-infokanalen-slukkes-100902

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P