Ingen tekst-tv på ny boks????

Min kone og jeg er næsten døve. Vi har haft en yousee-boks i mange år og været glade for den. 

For nylig fik vi et "godt tilbud" om at få den nye boks som skulle være smartere, hurtigere og biligere. 

Men der er åbenbart ingen mulighed for undertekster på skærmen eller tekster i det hele taget.

Det kan da ikke være rigtigt?

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Den er god nok, der er ikke den mulighed på boxen som det er nu, det er en vigtig opdatering, og den vil komme snarest. Det er næsten 6 uger siden sidste opdatering, så er er en på vej, det vides dog ikke hvad den vil indeholde.

Utroligt at den allerede er sendt ud, når en så vital funktion ikke er tilgængelig. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Der er nogle ting der ikke er optimale endnu, men det kommer. Hellere få den ud nu og leve med de ting der endnu ikke er som de skal være, end at vente på ubestemt tid på at den kommer.

Ja, jeg kan godt forstå hvad du mener. Og boksen bliver sikkert rigtig god med tiden. 

Men min kone og jeg er helt afhængige af undertekster, så for vores eget vedkommende er det ret øv. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)