Svar

Ingen signal lørdag 2. juli kl 9:00

Vil i godt se om i kan løse problemet med at det er UMULIGT at komme på YouSee TV ...på Hunax Boxen står der
"No token returner"
HVAD SKER DER....
Diverse devices kan heller ikke komme på "der mangler netforbindelse". Jeg har tjekket at mit virker til meget andet..
Og i skriver at det ingen driftsforstyrrelser er...???????[i]
icon

Bedste svar af Emil8800 2 juli 2016, 09:45

Og her 9:44 fik vi signalet tilbage :-)

Se original

18 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
[quote]klanger8 skrev:
Vil i godt se om i kan løse problemet med at det er UMULIGT at komme på YouSee TV ...på Hunax Boxen står der
"No token returner"
HVAD SKER DER....
Diverse devices kan heller ikke komme på "der mangler netforbindelse". Jeg har tjekket at mit virker til meget andet..
Og i skriver at det ingen driftsforstyrrelser er...???????[i]
Har du i fået signal igen.....?????????????????????????

Omdømme 2

Badge

klanger8 skrev:
Har du i fået signal igen.....?????????????????????????

Ja, da jeg trykkede OK til fejlmeldingen på boksen

Nu kan jeg også logge ind her

Jeg har samme problem hos mig.
Fejl meddelse:
Tv-boksen kunne ikke logge på
Din tv-boks blev ikke genkendt af yousee. Det kan skyldes
Forbindelsen til yousee.
Problemet der opstod: "No token returned"

Det har været nede hele morgnen, kl 06+ hvad jeg ved af.
Supporten bliver sikkert kimet ned kl 10.00.
Omdømme 2

Badge
I kan prøve at tage strømmen, hvis OK ikke virker
Og her 9:44 fik vi signalet tilbage :-)
En lille opfordring til YouSee......brug for nuværende lidt mindre tid på at reklamere med hvor dygtige og fantastiske i er....og få ALT til at virke først...!

Der har desværre været en del problemer den senenre tid b.la mange problemer med den nye Humax boks.

Men NÅR det virker er det et godt system..

Omdømme 2

Badge

klanger8 skrev:
En lille opfordring til YouSee......brug for nuværende lidt mindre tid på at reklamere med hvor dygtige og fantastiske i er....og få ALT til at virke først...!

Der har desværre været en del problemer den senenre tid b.la mange problemer med den nye Humax boks.

Men NÅR det virker er det et godt system..

Og at man skriver udførligt, når systemerne er nede, dvs husker, at Humax boksen også er ramt, Driftsstatus

"En teknisk fejl på vores hoved-central kan desværre betyde, at du i øjeblikket oplever problemer med Login til vores streaming tjenester.

Vi forventer at fejlen er rettet inden kl. 10:00.

Vi opdaterer, når der er nyt.

Vi beklager ulejligheden."

Jeg vil sige den nye boks er helt fantastisk, den gamle kan slet ikke følge med her. Vil anbefale alle at få skiftet til den nye.
Omdømme 2

Badge
Synes også den er god, blot ærgeligt, den jævnligt mister billede af optagne udsendelser og programinfo

Og at den så bliver forbedret som lovet

klanger8 skrev:

Hørt..!

Deres systemer virker en anelse forvirret for tiden. Jeg oplever to ting: Bland selv-hastigheden bliver nulstillet. Min åben konfiguration er væk (selv om den fremgår af mit yousee). Port 25 er også forsvundet i svinget.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Checkede lige min router var ok og fik taget en backup af indstillinger.

Slangefar skrev:
Checkede lige min router var ok og fik taget en backup af indstillinger.

Er du blevet fjerngenstartet? Det blev jeg senest for et par timer siden. Træls at genopsætte wifi ved hver genstart :-)

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Nej, og nu har jeg i det mindste en kopi af indstillinger, hvis Yousee retter i min router.  

Hvornår har du sidst haft genstartet modemmet? Hvis du har mulighed for at genstarte nu... Beholder du så dine wifi-indstillinger?

Omdømme 4

Badge +3
Jeg genstartede for et par dage siden pga en router opdatering, og der har ikke været noget siden. Jeg kan ikke genstarte de første 22 timer og 36 minutter, da jeg jeg er ved at synkronisere en masse filer gensidigt med en ven. Jeg har på Mit Yousee åben konfiguration, blandselv og blandselv skyderen står korrekt.

Min skyder stod også korrekt, men... Det lader til at kontakten til mine profil-indstillinger er gået tabt. Kun hastigheden er korrekt.

Nu prøvede jeg lige "Trådløst netværk (WiFi kode)" på mit yousee... "Siden findes ikke."

Vi må se hvad de finder ud af mandag morgen :)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)