Spørgsmål

"Ingen programinformation" på Yousee Boksen

Har fuld pakke med en Yousee boks, som har virket rimeligt fornuftigt indtil for et par måneder siden. Men på det seneste bliver Guide'en ikke fyldt ordenligt ud med program information. Dvs. når jeg trykker på Guide knappen og den grønne guide-skræm kommer frem, så kan jeg se det øjeblikkelige program og det næste, men herefter er der kun "Ingen programinformation". Det er ret irreterende, hvis man vil optage program lidt længere henne på dagen. Nogen bud på om der findes en løsning?
Som bonus info. kan jeg nævne at Guiden på mit TV (udenom tv-boksen) virker fint, men her kan jeg jo ikke optage noget:(

Tak
Henrik

10 Kommentarer

Omdømme 3
Badge
Hvad for en boks benytter du? Har selv en: YSR-2000. Mener selv, at boksen følger: TVét . Iforhold til: Boksen?
Omdømme 7
Badge +6
Humaxen har intet med TVet at gøre, den bruges i stedet for Tuneren i TVet, den synkronisere med TV Appen med hensyn til kanalplacering.
Omdømme 3
Badge
Kære Radiomanden
Jeg undskylder mange gange, at jeg har misforstået : brugeren på dette forum.
Det er en Samsung SMT-H3126 boks.
Omdømme 5
Badge +1
Humax boxen har seriøse problemer med program info om natten, og de er opmærksom på problemet.
Dog syntes jeg ikke samsung boxen har samme problem - den kigger også i en anden database end humaxen gør.
Dog kan mine samsung boxe nogle gange have svært ved at vise den lille info med nu og næste - som man plejer at kunne skrolle et døgn frem i tiden.
Det er bare noget skidt. Bemærk "Ingen information" (overstreget med gult) efter det næste program. Og sådan ser det ud for samtlige kanaler?!?!

Omdømme 7
Badge +6
Ingen problemer her som det ses.

Med inspiration fra https://kundeservice.yousee.dk/nyheder/nyhedsarkiv/tv2017/startfrekvens

Har du prøvet tage strøm helt fra boks 10 sek tid og starte den og lade den stå nogle min på DR, mener den henter tv-guide fra den qam dr kanalerne ligger i på Samsung boksen
Omdømme 5
Badge +7
Hej 1Henrik1

Jeg kan se at der ikke er en løsning eller bedste svar markeret i tråden her :)

Vil du ikke vende tilbage med status og eventuelt markere løsningen via bedste svar knappen.

Afslutningsvis kan jeg sige at jeg lige har testet på Samsung boksen her, hvor der ikke lader til at være fejl på programguiden.
1Henrik1 skrev:

Det er en Samsung SMT-H3126 boks.

Jeg har i flere uger haft tilsvarende problem med Samsung-boksen: Guiden var hver dag stort set tom, og serier blev derfor ikke optaget. Som work-around har jeg slået den automatiske genstart af boksen hver nat fra, og både guide og serieoptagelser fungerer nu som normalt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)