Ingen minibillede på EPG (Samsung 2015 TV)

Jeg har slettet alle kanaler over kanal 100 - TJEK

Jeg har slettet alle kanaler på Frekvens 143 MHZ - TJEK

Jeg har skrevet til Yousee Support som fatter ingenting - TJEK

Jeg har skrevet til Samsung som siger at Minibillede skulle virke fint - TJEK

Jeg har ofret en høne til Yousee guderne - TJEK

---------------

Hvad mangler jeg at gøre ?

Kan på ingen måde få minibillede til at virke på mit TV (med Digital kanelerne)

Flatpanels gutterne siger at problemet ligger hos yousee, som ikke sender EPG data sammen med TV signalet - hvilket så gør at TV'et skifter kanal når man åbner EPG :(

11 Kommentarer

Jeg har fundstændig samme problem! Det er SÅ irriterende, at billede samt lyd forsvinder, når man går til tv'ets guide. Mit tv er også er Samsung 2015 model - UE65JU7005
fandt lige denne guide som skal prøves en dag jeg har tid.. 

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?f=2&t=17333&start=60

noget med at man skal export / import sin kanal liste og redigere den med et program... 

det virker jo helt gak at det skal være så besærligt :(

Ligner desværre ikke, at prograffet kan køres på en Mac :-(

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Det eneste du skal gøre efter indlæsning af alle tv kanaler er, at slette tv kanaler efter kanal 100. Det virker her hos mig på mit ældre Samsung Es8005 tv. Glem alt det andet med 143mhz osv!!

Men der kan selvfølgelig være en twist ved nye 2015 tv modeller, som jeg ikke er klar over.

Jeg har lige prøvet ChanSort med mit JU7005 TV... det virker desværre ikke :(

ChanSort understøtter åbenbart ikke 2015 modellerne fra Samung :(

Når jeg importere kanalerne, fortæller fjernsynet at der ikke er nogen kanaler og jeg derfor skal starte en scanning :(

Vil lige hive fat i udviklerne og se hvad de siger til det ...

Det skal lige siges at når jeg åbner min Export fil i ChanSort, så kan jeg se ALLE kanaler som yousee har, dette betyder med andre ord at fjernsynet ikke sletter kanalerne, men blot skjuler dem når man "sletter" :(

Hej, er der nogen som har fundet en løsning ?

Jeg har et ue32j5505 (2015-model) , og har heller ikke noget lille tv-billede eller lyd under brug af EPG.

Læses dette forum af Yousee - har de en løsning - eller i det mindste en kommentar ?

Mvh Preben

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der er en del kanaler der skal slettes, filmkanalerne, Event kanalerne og nogle andre, deriblandt Charlie. Har selv slettet alt unødvendigt som ikke ses eller bruges eller haves abonnement på, bare ikke Charlie, da den bruges, så jeg har heller ikke Mini TV i EPGen.

Nu har jeg prøvet at slette alle kanaler, undtagen DR1, og så trykke EPG.

Der er stadig intet lille TV-billede eller lyd.

Så min mistanke er jo blevet styrket : Samsungs 2015 TV-modeller (i hvert fald j5505'erne) 

har simpelt hen ikke den funktion ! 

Har nogen - nogensinde - set det lille tv-billede under EPG på et 2015 Samsung TV ?

Mvh Preben

Prolly skrev:

Så min mistanke er jo blevet styrket : Samsungs 2015 TV-modeller (i hvert fald j5505'erne) 

Har nogen - nogensinde - set det lille tv-billede under EPG på et 2015 Samsung TV ?

Mvh Preben

Ja... med Analoge kanaler 

MartinKirk skrev:

Prolly skrev:

Mvh Preben

Ja... med Analoge kanaler 

'Med analoge kanaler' ..... Hmmm !

Jeg mener da ellers at EPG slet ikke giver mening/virker med analoge kanaler !
Men da vi ikke længere har en eneste analog kanal, så kan jeg ikke lige teste det.

Selv om det måske er tilfældet, så er det nok heller ikke 'bevis' for at funktionen lille-tv-billede

er eksisterende for Samsung TV 2015 (specielt ikke j5505).

Jeg tillader mig at gætte på at det du (måske) har set, nok nærmere er en fejl-funktion,

da EPG og analoge kanaler ikke spiller sammen så vidt jeg ved.

[img]488i38285E639487FAC6.jpeg[/img]

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P