Ingen kanaler overhovedet!

Efter opdateringen i går lod jeg vores fjernsyn (nyt LG) lave en ny kanalsøgning, og det fandt de nye kanaler og alt virkede efter hensigten.

Ved 10 tiden i dag tændte jeg fjernsynet - jeg har 0 kanaler!

Har forsøgt en ny kanalsøgning, stadig 0 kanaler

Har selvfølgelig forsøgt at ringe til Yousee - uden held, for jeg er tilsyneladende ikke alene om at have alvorlige problemer for efter at have hørt hele remsen og trykket mine valg kom den nedslående, og nedladende, besked fra damen "Vi har meget travlt og kan ikke besvare dit opkald".....

Så overvejede jeg at sende en mail - 8-10 dages svartid HAHA

Måske skal man gøre som forslået andetsteds i dette forum - finde en ny udbyder!

Yousee, kom ind i kampen ellers finder vi andre der med glæde vil have os som kunder

4 Kommentarer

Hej

Prøv at se Kevins tip til løsning.

http://forum.yousee.dk/t5/TV/Mangler-du-tv-kanaler-efter-2-december-2014/m-p/738#M119

Som jeg skrev i min første post, så søgte jeg efter de nye kanaler i går og mit fjernsyn fandt dem og alt virkede efter hensigten - lige indtil jeg tændte fjernsynet her til formiddag.

Godtnok er det et nyt LG, men vores gamle fjernsyn var også et LG så jeg er bekendt med at søge efter kanaler og at bruge det rigtige netværksid - så der er intet nyt i den video.

Det er stadig umuligt at komme igennem pr telefon!

Deres automatiske svar nævner intet om fejl i Skovlunde!

Som nævnt, så er jeg allerede ved at undersøge hvad andre kan tilbyde i mit område, for det er langtfra første gang jeg/vi har problemer med Yousee!

Undskyld, det var nu også bare for at hjælpe, hvis du ikke havde set det indlæg, og så så jeg at der ikke var nogen der havde svaret dig. .
Beklager at jeg skrev i din tråd. :-(

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg vil anbefale dig at kontakte kundeservive på 70 70 40 40

Åbningstider
Hverdage: 08.00-20.00
Weekend/Helligdage: 10.00-20.00

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@