Information fra den ny Yousee tv-boks

Hejsa

har sat den ny boks til, og den har opdateret og fungerer, meeeen jer får med jævne mellemrum en meddelse for oven på skærmen, hvor der er en lille hvid tekst på grøn baggrund, som siger 

Information - tv boksen har nu forbindelse til internettet.

Hvorfor får jeg den meddelse, jeg har jo fra starten sat den op på vores wifi og har ingen andre problemer.

Nogle der kan svare på det lille problem ?

Nå ja et problem mere - der er sgu da ingen text tv på boksen,nogle de r ved hvornår det komme r ?

på forhånd tak for hjælpen.

vh Rene

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det med Internet meddelsen sker ind i mellem, men teksten går væk igen.

Det vides ikke hvornår der kommer TTV og DVB tekst, måske i den næste opdatering som er nært forestående.

Har d.d. taget den nye tv-boks i brug og overvejer at pakke den ned og sende den tilbage:

Eurosport I og II er pist væk!
Tekst-tv er pist væk.
Lydsiden til et super BOSE anlæg er pist væk.
Kan optage jo-da, kan nogen oplyse mig om de reelle fordele ved at "indskyde dette mellemled", som jeg vurderer det er der flere ulemper end fordele???
God weekend.
Ole H.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Manglende kanaler, henvendelser om You See, du kan ikke selv ligge dem ind.
Der er ikke TTV på endnu, kommer snarest i en opdatering.
Der er ingen problemer eller med lyden, hverken via HDMI eller Toslink. Har du stillet den til Surround.?
Optagefunktionen isoleret set, virker som den skal, forbedringer vil komme i en opdatering.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)