Indlæsning af programmer

Jeg er flyttet og er nu blevet kunde hos YouSee. Jeg har prøvet at indlæse programmer i 2 dage nu uden held på mit store Tv som er digitalt. Det virker fint på mit lille TV. Har opgivet efterhånden men måske nogen herinde har et forslag ?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Svar:

Er dit TV indstillet korrekt til at modtage TV-signaler fra YouSee Kabel TV (som jeg formoder at det drejer sig om)?

TV-apparatet skal kunne modtage DVB-C og MPEG4. Kan TV-apparatet ikke det, må der benyttes en boks, der kan omsætte til det, som TV'et kan modtage.

Måske scannes der efter DVB-T kanaler. Det er det, der udsendes til modtagelse med en antenne, og så vil der ikke blive fundet nogen kanaler ved brug af YouSee Kabel TV.

Der skal også indstilles et rigtigt kabelnetnummer.

Da dit lille TV godt kan modtage kanalerne, og da det antages at de modtages gennem YouSee Kabel TV, kan årsagen ikke være manglende abonnement. Men hvis to TV-apparater er tilsluttet samtidig, kan signalstyrken måske være for lille til dem begge på én gang.

Der skulle være detaillerede oplysninger på YouSees websider under hjælp og vejledning.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

janefaros skrev:
Jeg er flyttet og er nu blevet kunde hos YouSee. Jeg har prøvet at indlæse programmer i 2 dage nu uden held på mit store Tv som er digitalt. Det virker fint på mit lille TV. Har opgivet efterhånden men måske nogen herinde har et forslag ?

Hvilket tv (hvilken tv-model)?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P