indlæse kanaler på den nye boks

Jeg har i dag været i forbindelse med YS flere gange. Grunden er at jeg har mistet flere af mine indlæste kanaler. De forsvandt i forbindelse med indlæsning af sidste opdatering til boksen. Det undrer mig meget at der ikke er nogen mulighed for at indlæse kanaler! Jeg har her i forum fået forklaret at det er YS som indlæser kanaler alt afhængig af hvilken pakke man har, men gælder det også hvis man får sin pakke via en antenneforening? 

Der er tilsyneladende en mulighed for at genindlæse kanaler igen, det er at gå tilbage til fabriksindstillinger, men så mister man alt som er på boksen, så det er absolut ikke en acceptabel løsning. Jeg ved ikke om YS har overset muligheden af at kunne indlæse kanaler, hvis de har så synes jeg de skal se at få lavet en opgradering der gør det muligt.

En boks som skal kunne vise TV programmer og så kan man ikke indlæse dem!!!!!!!!!!!! SKØRT

Få det FIKSET!!!!!!!!!

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Brugeren kan ikke tilføje og fjerne kanaler, rettighederne ligger hos YS, og de tildeler dem ud fra hvilken pakke og bland selv/extra kanaler man er registreret med.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Ja, jeg kan ikke klage over antallet af kanaler på boksen. Selv om jeg kun har Grundpakken og en enkelt Ekstrakanal, er jeg nu oppe på 44 kanaler, når alt tælles med. Der er i dag eller i går kommet 12 kanaler oveni dem jeg skal have (heldigvis sidst i min kanalliste). Det er bl.a. franske, spanske, polske, tyrkiske og arabiske kanaler. Tidligere har jeg desuden fået TV 2 Sport.

De ekstra 13 kanaler som jeg kan se via tv-boksen, er ikke til stede på computeren.

Version af boksen er 1.10.0,  23 MAY 2016.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Det er jeg heldigvis ikke belemret med.

Vilhelm skrev:
Ja, jeg kan ikke klage over antallet af kanaler på boksen. Selv om jeg kun har Grundpakken og en enkelt Ekstrakanal, er jeg nu oppe på 44 kanaler, når alt tælles med. Der er i dag eller i går kommet 12 kanaler oveni dem jeg skal have (heldigvis sidst i min kanalliste). Det er bl.a. franske, spanske, polske, tyrkiske og arabiske kanaler. Tidligere har jeg desuden fået TV 2 Sport.

De ekstra 13 kanaler som jeg kan se via tv-boksen, er ikke til stede på computeren.

Version af boksen er 1.10.0,  23 MAY 2016.

De 12 kanaler har jeg desværre også fået. Kunne tyde på at det sejler en smule for Yousee. Håber bare ikke at de pludselig begynder at fjerne nogle af de kanaler man selv har valgt. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)