Spørgsmål

Indlæsning af valgfrie kanaler fungerer ikke


Jeg har skiftet abonnement, så jeg nu har grundpakken og 10 valgfrie kanaler. Jeg har fulgt alle beskrevne vejledninger, dvs. hjælpevideoer og har kontaktet YouSees kundeservice, som har opdateret mit kort, men lige lidt hjælper det. Jeg har et Samsung Smart TV fra 2012 med CI Connector kort. Jeg har under "Menu" indstillet på frekvens 450000 KHz og netværks-id 111, jeg har valgt YouSee som operatør, valgt Automatisk søgning, men alle mine 10 valgfrie kanaler står med sort skærm med beskeden "Kodet signal". Er der nogen, der kan hjælpe. Jeg har prøvet alt, og er ved at være desperat, da det bare ikke virker!!

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det tyder på at rettighederne ikke er på kortet.
Tak for svar. Vil det sige, at jeg skal kontakte YouSee Kundeservice igen i morgen og bede dem gøre noget, eller skal jeg bede om at få et nyt kort. Utroligt at 3 kundeservicemedarbejdere ikke kunne hjælpe mig med det!
Omdømme 7
Badge +6
Hvis du har de rigtige kanaler inde, og får beskeden kodet kanal, så er der et problem med afkodning.
Ok, endnu engang tak for svar. Jeg tager fat i Kundeservice igen i morgen.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)