Spørgsmål

Indlæsning af kanaler på Panasonic TV TX-P42V20E

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej
Jeg har et ca 5 år gammelt Tv som med den gamle You See boks fungerede fint. Af en medarbejder hos You See blev jeg gjort opmærksom på, at hvis jeg skulle se en golf kanal skulle jeg have en ny boks, og det fik jeg. Med det resultat at jeg nu ikke kan indlæse kanaler, funktionen er helt væk fra indstillinger på mit tv. Iflg Panasonic er det fordi tuneren i den nye boks overtager tuneren i TV'et - jeg har gentagne gange forespurgt hos you see's tekniske afdeling om hvordan jeg laver kanalsøgning på den nye boks. Der er total radiotavshed - ingen ved noget. Mon der er nogen der kan hjælpe mig ?
Pjuul

1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +6
Det er ikke muligt at søge kanaler ind på Humax boksen, den har kun de kanaler som du har rettighed til, og det styres af You See. Så mangler der en eller flere kanaler, så skal du kontakte kundeservice så de kan ligge dem ind.
Det er så heller ikke nødvendigt med boksen for at kunne se de ønskede kanaler, det kræver bare at TVet kan modtage DVB-C, og det skulle det kunne når det ikke er ældre, derudover kræves der en kortlæser og et kort med rettigheder til de ønskede kanaler.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)