Spørgsmål

indlæse ekstra kanaler på nyt samsung 55 qled (Q7F)

• Deltager
  • 4 kommentarer
Haløj,
jeg har lige købt et 55" Samsung qled smart tv og har indlæst alle vores programmer og det virker fint.
I vores gamle tv (samsung serie 6) havde jeg havde et ci modul med kort fra yousee, som jeg har sat over i det nye tv men kan ikke se de ekstra kanaler selvom jeg indlæser netvæks-id 120 som skulle virke iht. yousee`s hjemmeside.??
nogen som har været ude for noget tilsvarende og en mulig løsning på overståennde??

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Net ID er 111 på et TV.

Digital tv
Tv-pakke uden valgfrie kanaler. Netværks-id: (00)100.
Tv-pakke med valgfrie kanaler. Gælder også, hvis du har Grundpakken og samtidig har Ekstrakanaler/Ekstrapakker. Netværks-id: (00)111
Hej Radiomanden,
det er allerede prøvet både med netværks-id 111 samt 100 men der er stadig ikke hul igennem til mine ekstra kanaler.
Har haft ringet til yousee hotline og der kunne de ikke umiddelbart finde en løsning men måske en herinde har stødt på lige netop dette problem.
fjernsynet har en separat box (one connect) hvor du forbinder antennestik osv.til og derfra forbundet til fjernsynet en et optisk kabel...
Omdømme 7
Badge +7
Er kort monteret korrekt, og er kortlæser monteret korrekt.? Kanalerne kan findes uden kort men kan jo kun ses med kort, er der foretaget en fuld søgning, og ikke kun en for frie kanaler.?
kortet/kortholder skulle være monteret korrekt og som jeg kan se bliver der lavet en fuld søgning når jeg indlæser kanalerne..
Omdømme 7
Badge +7
Kan kanalerne findes.? Eller kan de ikke findes, eller bare ikke afkodes.?
Jeg finder alle kanalerne men kan ikke af afkode dem
Omdømme 7
Badge +7
Så ligger problemet i enten kort eller kortlæser, enten ikke korrekt monteret, eller der er en fejl med en af delene.
det må jeg så lige kigge lidt nærmere på...
Tak for hjælpen :-))

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P