Spørgsmål

Indhold på de enkelte kanaler

så stiger det igen og igen.Jeg skifter snart og får tv over fibernet.Det er genudsendelser og reklamer hele tiden om dagen er der kun skidt.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Uanset hvor der fås TV fra, så er det jo langt hen af vejen de samme kanaler der sendes, så det ændrer ikke noget, du tror da vel ikke at det er You See der ejer de kanaler der udsendes, de er kun som alle andre, Bokser, Stofa, med videre kun formidlere af kanalerne.
Så det spiller ingen rolle hvor du får det fra, det er det samme der sendes på kanalerne.
Nej man Kan få tv andre steder se på Parknet.Billig fibernet og tv pakker
Omdømme 7
Badge +6
Ja, der er mange der formidler, men det ændrer ikke på indholdet på de enkelte kanaler.
Jo da der er ikke så mange reklamer hele tiden.Paknet fibernet mindst 200m +200.
jeg har 920m begge veje for 65.kr mdr
Omdømme 7
Badge +6
Der ændres IKKE på det, uanset hvem der formidler en kanal, da de modtages til formidling fra samme sted.
I øvrigt er din overskrift da helt tosset, det er jo ikke dit brugernavn der skal anvendes, det skal e.v.t være det som tråden handler om.
Omdømme 5
Badge +7
Hej smukke7043

Jeg har til info blot ændret i din overskrift, så emnet i tråden er lidt mere identificérbart for andre brugere :)

Vh.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P