Svar

Kan ikke tilgå Tv Arkiv og Start Forfra funktionen

• Deltager
  • 9 kommentarer
Min Yousee boks (SMT-H3126) er koblet til nettet og der er lys i Link lampen, men jeg kan ikke bruge Start Forfra funktionen, og jeg kan ikke tilgå Tv Arkivet. Jeg ved ikke hvad der forsager dette, fordi jeg kan godt tilgå disse funktioner på min iPad f.eks.
icon

Bedste svar af joern 2 september 2015, 14:09

Ring på 7070 4040.

Se original

21 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Prøv at se på din intenetforbindelse i boksens menu. menu/indstillinger/information/net/internet

Ja, der står "Link OK", så der er internet.
Omdømme 3

Badge +3
Ja, det har jeg læst du skrev, men har du prøvet det jeg skrev?
Jep, der står dens ip adresse og Link OK. Håber der findes en løsning på det :-)
Omdømme 3

Badge +3
Tag kortet ud sluk boksen bagpå. Sæt kortet i og tænd boksen bagpå. Ladboksen stå i STB indtil displayet viser klokken. Tænd boksen, men vent med at prøve at tilgå Arkiv/Start/Forfra et par min.
Ok, prøver jeg lige. Men jeg har ikke noget kort, da jeg har fuldpakken og ikke bland selv, kan det være det som er problemet? :-)
Omdømme 3

Badge +3
Ja, det er problemet. Du skal ha' et kort (40kr./md.). Det er kortet, der giver dig ret til at bruge VOD.
Hvordan får jeg fat i sådan et kort? Troede ikke jeg behøvede et kort, når jeg har Fuldpakken og 100/60 Bredbånd hos Yousee, fordi jeg kan benytte mig af de funktioner via mine iOS enheder og computere...
Omdømme 3

Badge +3
Ring på 7070 4040.
Har fået et Yousee kort nu, men jeg kan kun se TV Arkiv for DR's kanaler og Eurosport, hvordan får jeg for alle kanaler?
Omdømme 3

Badge +3
Der ikke flere p. t. Jeg kan også se CMore kanaler, men dem har jeg på mit kort.
Nå... Det synes jeg måske godt Yousee kunne reklamere lidt bedre med...
Har talt med en medarbejder hos Yousee for et par dage siden som sagde at det ville blive ordnet i løbet af 14 dage, der er noge tekniske udfordringer....

Så er der normalt TV Arkiv for alle kanaler? Ligesom i deres iOS app?
Altså når de har fået rettet deres tekniske udfordringer

MadsR skrev:
Så er der normalt TV Arkiv for alle kanaler? Ligesom i deres iOS app?

Ja det bliver det fulde arkiv, iøvrigt et problem der skulle have været løst for år tilbage IMO

Okay, så de der 14 dage er nok ikke helt så sansynligt.. Overvejer at annullere de der 40kr/md. det koster at få den service leveret til sin Yousee boks.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Edgar skrev:
Har talt med en medarbejder hos Yousee for et par dage siden som sagde at det ville blive ordnet i løbet af 14 dage, der er noge tekniske udfordringer....

Hvad er det der vil blive løst i løbet af 14 dage?

Er det at Mellempakke-,  Fuldpakke- og Bland Selv-pakke-kunder med en Samsung boks fra YouSee kan tilgå alle de af deres kanaler der indgår i Tv-arkiv- og i Startforfra-funktionen (ligsom de kan på computer, tablet og mobil)?

Eller er det desuden planen, at disse kunder skal kunne bruge disse on demand-funktioner på deres Samsung boks fra YouSee UDEN nødvendigvis at have et YouSee programkort med On Demand-rettigheder i boksen? 

Vilhelm skrev:

Hvad er det der vil blive løst i løbet af 14 dage?

Er det at Mellempakke-,  Fuldpakke- og Bland Selv-pakke-kunder med en Samsung boks fra YouSee kan tilgå alle de af deres kanaler der indgår i Tv-arkiv- og i Startforfra-funktionen (ligsom de kan på computer, tablet og mobil)?

Ja det skulle blive ordnet (fuldt arkiv på plusboksen var hvad jeg spurgte om) det andet ved jeg ikke noget om.

God dag.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Når nu Mellempakke-,  Fuldpakke- og Bland Selv-pakke-kunder har fået gratis adgang til Tv-arkiv og Startforfra på computer, tablet og mobil, synes det rimeligt at disse kunder også kan tilgå disse on demand-tjenester på en YouSee Boks, uden at de nødvendigvis skal betale 40 kr./md. for adgang til on demand på deres boks.

Vilhelm skrev:
Når nu Mellempakke-,  Fuldpakke- og Bland Selv-pakke-kunder har fået gratis adgang til Tv-arkiv og Startforfra på computer, tablet og mobil, synes det rimeligt at disse kunder også kan tilgå disse on demand-tjenester på en YouSee Boks, uden at de nødvendigvis skal betale 40 kr./md. for adgang til on demand på deres boks.

Ja det ville da være rimeligt. Men nu skal de lige have løst det problem der åbenbart begrænser antallet af arkiv kanaler der er tilgængelige på boksene.

Jeg opfordrer til at man ringer til Yousee 70 70 40 40 og spørger "hvornår er der fuldt arkiv på min boks" så der bliver sat lidt skub i sagen.

Super god dag til alle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P