Svar

Kan ikke stoppe i optaget udsendelser

Når jeg har set en optaget udsendelse, stopper jeg den og vælger slet. Herefter starter den næste optaget udsendelse automatisk. Den kan jeg så ikke stoppe, kun sætte på pause. Den eneste måde at komme væk fra optagelsen er ved at slukke yousee boksen. Er der nogle der har en løsning til dette. Det er meget irreterende.

icon

Bedste svar af tall207 7 januar 2016, 22:59

Jeg har nu stillet boksen tilbage til fabriksstillingen og igen oprettet min favoritliste.

Det har hjulpet på problemet med de optaget programmer som ikke kunne stoppes.

Det er bare trels at hver gang der er problemer med Samsung boksen, så skal den nulstilles før den virker korrekt igen. :@

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

tall207 skrev:
Når jeg har set en optaget udsendelse, stopper jeg den og vælger slet. Herefter starter den næste optaget udsendelse automatisk. Den kan jeg så ikke stoppe, kun sætte på pause. Den eneste måde at komme væk fra optagelsen er ved at slukke yousee boksen. Er der nogle der har en løsning til dette. Det er meget irreterende.

Du kan bare trykke på en hvilken som helt kanal. Kan ikke huske om ikke exit er nok.

Har lige prøvet. Tryk på exit, så går du tilbage til sidst viste kanal.

Jeg kan ikke skifte kanal eller trykke på exit eller trykke på back. Jeg har også prøvet at slukke bagpå boksen, det hjalp heller ikke.

jeg kontaktede supporten i dag og fik at vide at jeg skal sætte den tilbage til fabriksstillingen, det betyder så bare at jeg kan bruge en time på at oprette min farvorit kanalliste igen. :@

Omdømme 3

Badge +3
Gider du gi' en tilbagemelding, om det hjalp?

Jeg har nu stillet boksen tilbage til fabriksstillingen og igen oprettet min favoritliste.

Det har hjulpet på problemet med de optaget programmer som ikke kunne stoppes.

Det er bare trels at hver gang der er problemer med Samsung boksen, så skal den nulstilles før den virker korrekt igen. :@

Omdømme 3

Badge +3
Godt du fik det ordnet. Jeg får dog aldrig selv problemer med favoritlisten, da jeg ingen har lavet. Har fra begyndelsen valgt at ha' kanalerne i den rækkefølge, som boksen har. Mine TV har samme rækkefølge. Man lærer hurtigt nr. på den kanal man vil se og samtidig er det også den rækkefølge mine TV automatisk lægger kanaler i.

Jeg har lagt kanalerne, så dem vi bruger tigest ligger først, så vi bare trykker op eller ned i kanallisten, Vi har 2 Samsung tv og her kan man ekspotere kanallisten til en USB og senere indlæse kanallisten igen. :D

Omdømme 3

Badge +3

tall207 skrev:
Jeg har lagt kanalerne, så dem vi bruger tigest ligger først, så vi bare trykker op eller ned i kanallisten, Vi har 2 Samsung tv og her kan man ekspotere kanallisten til en USB og senere indlæse kanallisten igen. :D

Jeg har bare lært allen kanaler udenad. :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P