Svar

Kan ikke mere "Blande selv"

Jeg har mellempakken med "Bland selv" i Guldborgsund kommune, og har hidtil kunnet skifte mellem mine 10 bland selv kanaler.

Nu virker det lige pludselig ikke mere. Selv om jeg har prøvet flere gange at slette en kanal og tilføje en ny, så står den "gamle" kanal der igen, når jeg logger på.

Jeg ved godt at YouSee har skiftet abonnementer; men har ikke modtaget info om at mit abonnement ikke skulle virke mere ?? Jeg betaler stadig for mellempakke med "Bland selv"

icon

Bedste svar af joern 9 marts 2015, 19:58

Sådan skifter du Bland Selv kanaler

Hver måned kan du udskifte de Bland Selv kanaler, du ønsker. Du skifter dine kanaler på Mit YouSee og det er gratis at skifte dine Bland Selv-kanaler.
Hvis du skifter kanalerne inden den 20. i måneden, kan du se de nye kanaler fra starten af følgende måned.

Sådan gør du:

1. Log ind på Mit YouSee

2. Du ser nu en oversigt over dine abonnementer. Her finder du et direkte link til at skifte din Bland Selv kanaler. Du kan også finde link til at skifte dine Bland Selv kanaler under Mit Tv.

Tv med Bland Selv

3. Fravælg de Bland Selv kanaler, du ikke længere ønsker at have, og tilføj nye. Gem dine ændringer.

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Sådan skifter du Bland Selv kanaler

Hver måned kan du udskifte de Bland Selv kanaler, du ønsker. Du skifter dine kanaler på Mit YouSee og det er gratis at skifte dine Bland Selv-kanaler.
Hvis du skifter kanalerne inden den 20. i måneden, kan du se de nye kanaler fra starten af følgende måned.

Sådan gør du:

1. Log ind på Mit YouSee

2. Du ser nu en oversigt over dine abonnementer. Her finder du et direkte link til at skifte din Bland Selv kanaler. Du kan også finde link til at skifte dine Bland Selv kanaler under Mit Tv.

Tv med Bland Selv

3. Fravælg de Bland Selv kanaler, du ikke længere ønsker at have, og tilføj nye. Gem dine ændringer.

Hej Joern

Tak for dit svar, det fik mig til at læse teksten ordentligt. Jeg havde glemt at trykke på "gem ændringer" :$

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)