Kan ikke få fjernbetj. Til at virke på TV

• TL
  • Deltager
  • 4 kommentarer
Jeg har et Pioneer 507a plasma der vel er 8-9 år gammelt. Jeg kan ikke få fjernbetjeningen fra den nye boks til at virke på tv'et, selvom jeg følger vejledningen og taster 0018 som skulle være pioneers kode. Hvad gør jeg galt?

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

TL skrev:
Jeg har et Pioneer 507a plasma der vel er 8-9 år gammelt. Jeg kan ikke få fjernbetjeningen fra den nye boks til at virke på tv'et, selvom jeg følger vejledningen og taster 0018 som skulle være pioneers kode. Hvad gør jeg galt?

Det kan være, at du gør det samme som flere ander. Glemmer at trykke på OK. Når du har indtastet, det du skal og derefter slukke TV via boksens fjernbetjening, skal du huske, at så snar TV'et slukker, at trykke på OK.

Jeg har fulgt vejledningen slavisk, men efter at have tastet 0018 og jeg skal slukke tv med boksens fjernbetjening sker der ikke andet end at boksen slukker. Dvs tv'et slukker desværre ikke, så jeg kan trykke på ok som beskrevet i vejledningen??
Omdømme 3

Badge +3

TL skrev:
Jeg har fulgt vejledningen slavisk, men efter at have tastet 0018 og jeg skal slukke tv med boksens fjernbetjening sker der ikke andet end at boksen slukker. Dvs tv'et slukker desværre ikke, så jeg kan trykke på ok som beskrevet i vejledningen??

Når du har forsøgt at indkode noget og det ikke virker, skal du huske at slette det indkodede med 1000.

Er også forsøgt flere gange, uden at det har hjulpet. Man skal ikke taste ok efter den 4 cifrede kode vel? Man skal bare tjekke at den blinker rødt som beskrevet, og så forsøge at slukke tv med den?
Omdømme 3

Badge +3

TL skrev:
Er også forsøgt flere gange, uden at det har hjulpet. Man skal ikke taste ok efter den 4 cifrede kode vel? Man skal bare tjekke at den blinker rødt som beskrevet, og så forsøge at slukke tv med den?

Når den røde lampe blinker 2 gange indtaster du den 4 cifrede kode og det skal gøres inden for 10 sek. Er indtastningen rigtig blinker den rødt igen 2 gange. Herefter trykker du på den tænd/sluk knap, hvor der står TV på indtil dit TV slukker. Straks efter at TV'et er slukket trykker du på OK. Så blinker den iogen rødt 2 gange. Tænd dit TV igen ved at trykke på tænd/sluk TV.

Prøvede igen et par gange her til aften og pludselig virkede det, så tak for hjælpen!
Hvor finder man den vejledning for at få fjernbetjeningen til at tænde og slukke tv?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Man finder webadressen i Kvikguiden til boksen. yousee.dk/tvboksguide

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)