Svar

Kan ikke få adgang til nye "Bland selv" kanaler til Samsung 8005

Har ændret 2 af mine kanaler i min ekstra pakke men jeg kan simpelhent ikke få adgang til dem selvom de skulle være aktive i denne måned, har søgt på mit netværksid 111 og kan godt se dem i listen af kanaler men hver gang jeg vælge dem melder den bare "Adgang til Viaccess besked" "Du har ikke adgangtil video"...

Gør jeg noget forkert eller skal jeg have fat i Yousee??

icon

Bedste svar af Vilhelm 2 august 2015, 21:27

Zetzsche skrev:
Har ændret 2 af mine kanaler i min ekstra pakke men jeg kan simpelhent ikke få adgang til dem selvom de skulle være aktive i denne måned, har søgt på mit netværksid 111 og kan godt se dem i listen af kanaler men hver gang jeg vælge dem melder den bare "Adgang til Viaccess besked" "Du har ikke adgangtil video"...

Velkommen til YouSee Forum

Nej, du gør nok ikke noget forkert. Formentlig er det dit YouSee Kort der af en eller anden grund ikke er blevet opdateret endnu. Prøv evt. at slukke for dit udstyr (tag strømmen), og tænd igen. Lad nogen tid gå ved at se en anden kanal, og prøv så at se dine nye kanaler.

Lykkes det ikke, må du kontakte kundeservice, 70 70 40 40.

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

Zetzsche skrev:

Velkommen til YouSee Forum

Nej, du gør nok ikke noget forkert. Formentlig er det dit YouSee Kort der af en eller anden grund ikke er blevet opdateret endnu. Prøv evt. at slukke for dit udstyr (tag strømmen), og tænd igen. Lad nogen tid gå ved at se en anden kanal, og prøv så at se dine nye kanaler.

Lykkes det ikke, må du kontakte kundeservice, 70 70 40 40.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)