igen er yousee bagefter

• Udforsker
  • 26 kommentarer
Waoo er med, Stofa er med, men hvor er Yousee?

http://flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1475819887

12 Kommentarer

Der er MANGE kanaler som skal være UHD før man viser sport i UHD.. Animal Planet, Nat Geo, Nat Geo Wild er bare tre...

3Puls er pt kun 576i og det er i mine øjne en skændsel i 2016.... Den skal op, før noget som helst er UHD...
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
bbcworld og cnn i 576i på trods af at de findés i hd i europa, ligeledes
Det jeg mener er, hvorfor er det aldrig Yousee som går foran og viser vejen. Hvorfor er Deres intention altid at vente og se og suge så mange penge ud af folk som muligt. Ved godt det en virksomhed som skal tjene penge, men i det lange løb taber de. Bare i min familie og vennekreds er der flere og flere som opsiger Yousee, 1. fordi de er dyre, 2. fordi de er ufleksible, 3. fordi de ikke følger med tiden, 4. forkert tilgang til kunderne f.eks. Deres nye boks som for nogen koster 99 og for andre 30,- 5. dårlig kundeservice, bare se trustpilot (bare det jeg har stået model til kunne der skrives en bog om) og jeg kunne sagtens tilføje flere punkter, men jeg bliver så træt.
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints COP har modtaget fra andre medlemmer.

miki35 skrev:

Det jeg mener er, hvorfor er det aldrig Yousee som går foran og viser vejen. Hvorfor er Deres intention altid at vente og se og suge så mange penge ud af folk som muligt. Ved godt det en virksomhed som skal tjene penge, men i det lange løb taber de. Bare i min familie og vennekreds er der flere og flere som opsiger Yousee, 1. fordi de er dyre, 2. fordi de er ufleksible, 3. fordi de ikke følger med tiden, 4. forkert tilgang til kunderne f.eks. Deres nye boks som for nogen koster 99 og for andre 30,- 5. dårlig kundeservice, bare se trustpilot (bare det jeg har stået model til kunne der skrives en bog om) og jeg kunne sagtens tilføje flere punkter, men jeg bliver så træt.

Når dine venner opsiger deres Yousee abonnement, hvor går de så hen ? Den eneste mulighed jeg har for at skifte udbyder vil være via internettet, og så er kvaliteten så som så.
De går væk fra flow-tv og til stream.
Dvs. App til DR tv Via smarttv eller boks, tv2play, netflix (kan fås som UHD), HBO, Viaplay, Eurosport play, de forskellige tjenester skiftes ud alt efter hvilken film og serier der ses (dvs. en måned med HBO og næste Netflix). Bredbånd fra Hiper (billigere end Yousee bredbånd) som har fungeret helt perfekt hos alle dem kender som har fået det.
Yousee burde lave en app til 4k UHD...
Nu kræver det jo at der er at der er kanaler der sender i UHD og det er såvidt jeg ved 0 ligenu
At der er nogle kanaler der stadig sender i SD er jo ikke yousees skyld da kanalen simpelthen ikke findes / udsendes i HD (pånær selvfølgelig CNN og BBC World som findes i en HD version).
Men Yousee kan ikke på magisk vis trykke på en knap og få kanalerne til at være i UHD?
last40 skrev:

Nu kræver det jo at der er at der er kanaler der sender i UHD og det er såvidt jeg ved 0 ligenu
At der er nogle kanaler der stadig sender i SD er jo ikke yousees skyld da kanalen simpelthen ikke findes / udsendes i HD (pånær selvfølgelig CNN og BBC World som findes i en HD version).
Men Yousee kan ikke på magisk vis trykke på en knap og få kanalerne til at være i UHD?

Der tager du fejl.
der er Viasat Ultra HD, og flere er på vej...
Så inden Yousee for "nosset" sig sammen hedder det nok 8K :)
Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints COP har modtaget fra andre medlemmer.

miki35 skrev:

De går væk fra flow-tv og til stream.
Dvs. App til DR tv Via smarttv eller boks, tv2play, netflix (kan fås som UHD), HBO, Viaplay, Eurosport play, de forskellige tjenester skiftes ud alt efter hvilken film og serier der ses (dvs. en måned med HBO og næste Netflix). Bredbånd fra Hiper (billigere end Yousee bredbånd) som har fungeret helt perfekt hos alle dem kender som har fået det.

Som jeg bruger mit TV vil det slet ikke være en mulighed, som er til at betale. Med 10 sportskanaler (10 blandselv kanaler) oveni grundpakken kan det ikke gøres billigere, end den løsning jeg har med Yousee Tv. Tv via nettet har ikke samme kvalitet, som det jeg får via Yousee's antennestik.
Er også skiftet over til Hiper, ville ellers gerne være blevet hos Yousee, men de ønskede ikke at matche Hipers pris, som giver en besparelse på næsten en tusse om året.
mbm skrev:

last40 skrev:

Der tager du fejl.
der er Viasat Ultra HD, og flere er på vej...
Så inden Yousee for "nosset" sig sammen hedder det nok 8K :)

Haha good one
De skal nok have lavet en ny boks der kan håndtere 4k før de begynder at tilbyde uhd indhold. Vist et major oversight da de skulle lave kravspecifikationen...
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints mich har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Den_kræsne skrev:

De skal nok have lavet en ny boks der kan håndtere 4k før de begynder at tilbyde uhd indhold. Vist et major oversight da de skulle lave kravspecifikationen...

enig

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P