Spørgsmål

Hvorfor, skal det være: YouSee, som bestemmer hvornår, at sidste sete i arkiv og sidst sete film?

Omdømme 3
Badge
Skal afgøre, at brugerene selv ikke kan bestemme og slette: Sidst sete i arkiv og Sidst sete film?
Har YouSee ikke tiltro til brugerne, så de selv kan slette, hvad der er blevet set? I forhold til: Sidst sete i arkiv og sidst sete film? Syntes, at YouSee burde komme med en opdatering, så brugerne selv har mulighed for, at slette: Diverse?

8 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej Phoenix 73

Jeg må indrømme, jeg ikke er helt med på, hvad du tænker på.

Indhold i arkivet ligger der i en begrænset periode - jeg ved ikke, om det er det, du tænker på, men hvis det er, så handler det simpelthen om rettigheder.

Stefan, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +4
Det er listen af det sete, så længe, det ligger i arkiv, så længe ligger det i listen.

Jeg har foreslået dette tidligere
Omdømme 7
Badge +4
Det kan være praktisk, hvis man er flere i familjen, der ser meget arkiv, enten på TV boks, eller på PC eller app.

Så bliver det uoverskueligt, hvis man skal følge op på en serie af udsendelser, man har set, og noget ligger helt op til 1 år i arkiv
Omdømme 7
Badge +4
For at det ikke skal være lyv, så bliver alle afspilninger fra Humax 4000 vist i listen over afspilninger i arkiv
Omdømme 3
Badge
Stefan skrev:

Hej Phoenix 73

Jeg må indrømme, jeg ikke er helt med på, hvad du tænker på.

Indhold i arkivet ligger der i en begrænset periode - jeg ved ikke, om det er det, du tænker på, men hvis det er, så handler det simpelthen om rettigheder.

Stefan, YouSee Forum Team

Hej, Stefan
Angående : Rettigheder, så er jeg bekendt med dette. Min formerlering går på, at lad os tage et eksempel, har set udsendelser på arkiv, som i selv har på: tv-arkiv.
dr.dk , som har udsendelser liggende på: Sidst sete i arkiv/Tæt på sandheden med Jonatan Spang. Hvorfor, skal denne og andre udsendelser blive ved med at vente på, at det bliver slettet efter ca. 3 Måneder i jeres system?
Omdømme 7
Badge +4
Det er blot at lave en slet knap, når man går ind i den pågældende udsendelse, så vil den forsvinde fra sidst sete i arkiv
Omdømme 3
Badge
mich skrev:

Det er blot at lave en slet knap, når man går ind i den pågældende udsendelse, så vil den forsvinde fra sidst sete i arkiv

Er det ikke selveste: YouSee, som styrer dette? Jeg har ikke nogen, slette knap! Sidst sete : Arkiv og film.
Omdømme 7
Badge +4
Jo, det er dem, der skal lave knappen :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8