Hvordan ordner man favoritlisten.... på en NEM måde?

Vi har igen igen skiftet ekstrakanaler, og det er jo et mareridt at skulle ordne den favoritliste gang på gang. Det må da kunne gøres på en lettere måde? Jeg mener, vi skriver 2015?

Skal man virkelig manuelt sidde og flytte frem og tilbage på kanalerne, hver gang man ændrer på ekstrakanalerne, eller er der bare noget, jeg ikke har forstået?

Hvor finder jeg en beskrivelse af, hvordan jeg genindlæser kanalerne på et Philips Tv? Kan se det anbefales efter 2. december 2014? Men så forsvinder hele min favoritliste vel samtidigt?

Mvh. 

4 Kommentarer

Hej

Kan du bruge denne side?

Kanalsøgning

Favorit listen??  Mit bedste råd: Drop den!

Jeg havde og har altid haft tre favoritlister og alle kanaler havde jeg i en bestemt rækkefølge  men jeg var godt træt af det. Det tager en krig, hver gang Yousee laver om på kanalerne. 

I det sidste år er jeg begyndt at lave en kanalsøgning, når der er forandringer, og jeg har nu vænnet mig til at klikke på knap 9, hvor tv3 ligger som kanal 9, i stedet for knap 3, hvor jeg havde den på favoritlisten. 

Derudover har jeg efter kanalsøgningen, slettet de kanaler jeg aldrig ser. Det er hurtigt gjort på mit samsung tv.

Syns du skal prøve at lave en kanalsøgning, og så lige give det en change i en lille uge. Du vænner dig hurtigt til de nye pladser, og når Yousee igen laver noget om, er det blot at genindlæse og slette overflødige kanaler.  

Fortæl gerne hvordan det går. :D

ps. Hvis du har en knap der hedder GUIDE på din fjernbetjening, så brug den.
Hej Maja!

Mange tak for dine svar. Jeg tror nu ikke, at jeg opgaver favoritlisten endnu, men jeg synes nu, at YouSee burde gentænke funktionen - det kan nemt laves lettere og på en mere intuitiv måde.

Men dit link til TvGuiden er en stor hjælp - mange tak!

Mvh. Nanna

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Her er et tip til, hvordan man kan få styr på sine tv-kanaler uden at bruge favoritliste:

Jeg har Grundpakken og en håndfuld Ekstrakanaler, som jeg af og til udskifter.

Når man har Grundpakken og nogle Ekstrakanaler, kan man bruge netværks-id (00)111, der ellers kun skal bruges, hvis man har en Bland Selv-pakke. [Man må ikke bruge netværks-id 00111, hvis man har en almindelig Mellempakke eller Fuldpakke].

Derved vil alle ens kanaler få kanalpladser under 100 bortser fra Ekstrakanaler med kanalpladser fra 187 eller opad. Og sådanne har jeg faktisk aldrig selv.

Jeg synes, det er en god løsning for mig, for alle mine tv-kanaler kommer til at ligge mellem 0 og 99. Det gør det bl.a. hurtigt at kigge  tv-guiden igennem.  I øvrigt har jeg lært mine tv-kanalers pladser udenad. Men ellers kan jeg anbefale YouSee's kanaloversigt over Grund-, Mellem- og Fuldpakken.

Efter en kanalsøgning gennemgår jeg kanallisten og fjerner flueben ud for de kanaler, jeg ikke har eller ikke er interesseret i. Hvis jeg udskifter eller tilføjer en Ekstrakanal, kan jeg hurtigt sætte eller fjerne et flueben i kanallisten uden at skulle foretage en fornyet kanalsøgning.

Men når YouSee laver en større kanalomlægning, er der godt nok mange flueben, der skal fjernes!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)