Spørgsmål

Hvor længe vil du vente på?/Finde dig i det?

Omdømme 3
Badge
Optagelser på: Min side? Sidst sete i arkiv,film og serier? Hvorfor ikke, at brugeren får magten til selv at slette diverse? Frem for at vente på, at YouSee sletter det efter ca. 30 dage? Brugeren betaler diverse sum til YouSee, så skylder YouSee ikke, at brugeren i sidste ende har magten? Hvornår diverse udsendelser skal slettes? Brugerne hos YouSee fortjener, at blive hørt og respekteret. Det frustrer mig, at YouSee ikke har respektable tanker hos brugerene hos YouSee. Hvad skal der til, så bruger selv kan slette: Arkiv,film og serier?

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
For lige at svare som overskriften siger, det er ikke noget der haster, problemet er ikke større end man gør det til, er sjældent inde på det punkt i menuen.
Omdømme 5
Badge +1
Det kan da godt være at Radiomanden ikke selv bruger det punkt, men andre gør jo.
Og ja det er lidt dumt at man ikke selv kan slette det fra listen over sidst set.

Men jeg tror at Yousee er ret ligeglade med hvad deres betalende kunder ønsker, for hvem hulen ønskede netflix på deres box ? Stort set alle har netflix på tv og andre steder, så at de påstod at det var et kæmpe ønske, er jo lidt løgn.

De siger jo at de ønskede ting er lige på trapperne, såsom serieoptagelser - men jeg tvivler på at de overhovedet er igang, for hvor længe kan det tage når de allerede har det på deres hometri løsning. De har flere gange påstået at det er svært at kode :D
Omdømme 7
Badge +6
Folk har jo stort set også kun anskaffet sig den Humax 4K boks for den skide VM fodbold i UHD, der heldigvis afsluttes her Søndag.

Den kan man så returnere til Yousee igen når ens tvungne abonnement periode er slut.
Desto flere der gør det, får Yousee til at indse at de er ved at gå glip af en indtægtskilde og derved også begynde med overvejelser om det ikke var en smart idé at lave den
TV2 UHD kanal om til en tillægskanal, der kan abonneres på lige fod med samtlige af deres andre tillægskanaler, som kan låses op med at CAM og kort.

Folks undskyldninger på andre felter er kun rene dårlige undskyldninger for at fortsat at beholde den 4K Humax boks, da der findes rigeligt af andre alternativ metoder angående både optagelse af TV kanaler og streaming, som millioner af andre mennesker allerede benytter på verdensplan.
Men prøv at overbevise en convenient zombie om det, den slags er de ude af pædagogisk rækkevide til at forstå.
Omdømme 7
Badge +4
Persen M skrev:

Folk har jo stort set også kun anskaffet sig den Humax 4K boks for den skide VM fodbold i UHD, der heldigvis afsluttes her Søndag.

Den kan man så returnere til Yousee igen når ens tvungne abonnement periode er slut.
Desto flere der gør det, får Yousee til at indse at de er ved at gå glip af en indtægtskilde og derved også begynde med overvejelser om det ikke var en smart idé at lave den
TV2 UHD kanal om til en tillægskanal, der kan abonneres på lige fod med samtlige af deres andre tillægskanaler, som kan låses op med at CAM og kort.

Folks undskyldninger på andre felter er kun rene dårlige undskyldninger for at fortsat at beholde den 4K Humax boks, da der findes rigeligt af andre alternativ metoder angående både optagelse af TV kanaler og streaming, som millioner af andre mennesker allerede benytter på verdensplan.
Men prøv at overbevise en convenient zombie om det, den slags er de ude af pædagogisk rækkevide til at forstå.

Tjaa

Jeg betragter dig som "en convenient zombie" når du kan kan udtale dig på den måde om TVboksen og anvendeligheden, jeg ville være meget ked af ikke at have den længere, er UTOLIGT smart at bruge i dagligdagen, kender ingen redskaber, der er bedre for vores vedkommende, når man taler om fleksibilitet
Omdømme 5
Badge +1
Jeg ser ikke fodbold, har kun 4k boxen pga cloud optagelse og at den er MEGET hurtigere end ysr-2000. Ville da også gerne udskifte min 2000 til en 4000 hvis det var muligt.

Og hvordan vil det blive en fordel at lave en gratis kanal (TV2 Sport UHD) om til en betalingskanal ?
Omdømme 7
Badge +6
EveTossen skrev:

Ville da også gerne udskifte min 2000 til en 4000 hvis det var muligt.

Det er da muligt, det koster en ombytnings afgift på Kr. 399 mener jeg den er på.
Omdømme 5
Badge +1
De (og du) skriver da at man kun kan få een 4000 og op til 3 x 2000 ?
Omdømme 7
Badge +6
Der kan kun haves en 4000, men haves der en 2000, så kan der udskiftes, der kan haves op til 5 bokse, 1 4000 og resten er 2000.
Omdømme 7
Badge +6
EveTossen skrev:

hvordan vil det blive en fordel at lave en gratis kanal (TV2 Sport UHD) om til en betalingskanal ?

Så længe kanalen er kodet og at der kræves en månedlig afgift for at have den Humax 4K boks, der er den absolut eneste metode der kan låse den kanal op, er der ikke tale en gratis kanal, men der i mod en abonnement betinget kanal.

Det ville være det samme som at påstå at de Tyske HD+ kanaler på Astra 19.2Ø er gratis kanaler,selv om de alle sammen er kodet og at der kræves et specielt HD+ programkort, hvorpå at der er pålagt en årlig afgift på næsten 700 kr for at man kan få lov til at se de 1080i og UHD kanaler.

Den TV2 UHD kanal er allerede en kodet betalingskanal, så lad dig ikke narre af det fis om at der er tale om en "gratis kanal", for det er den bestemt ikke.
For andre der ikke vil have den 4K boks inde for døren, kunne de sagtens give folk adgang til den for eks. 10'er om måneden.
Omdømme 5
Badge +1
Du slipper da ikke for at skulle have et kort, så i din forstand er den jo stadig ikke kun til en 10er, men også anskaffelsen af en adaptor og et kort (måske kun en engangs udgift),
Men jeg tvivler på at de vil sælge dig den kanal for en 10er, nok nærmere 40kr da det er en sportskanal.

Og nu HAR jeg og mange andre jo den boks i forvejen, af andre årsager, så jo , for mig er den gratis.

Lad og nu se hvornår der begynder at dukke 4k kanaler op. Det kræver jo at kanal indehaverene har udstyr til at lave dem i 4k.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Phoenix 73

Jeg henviser til mit netop postede svar her og lukker hermed denne om samme emne.