Svar

Hvor hulen fejlmelder man?

Er der en mailadresse oder? Er sørme godt gemt....
icon

Bedste svar af joern 7 maj 2016, 08:56

ollukake skrev:
Yes - men her cykler man bare i ring - kan virkelig ikke finde mail-adresse, hvor man kan fejlmelde....

Så er der muligheden for at fejlmelde fra kl. 10.00 på 7070 4040 eller gå ind på Facebook.

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

ollukake skrev:

Hvis du ruller helt ned på denne side, kan du bl. a. se, at der står "Kontakt".

Yes - men her cykler man bare i ring - kan virkelig ikke finde mail-adresse, hvor man kan fejlmelde....

Omdømme 3

Badge +3

ollukake skrev:

Så er der muligheden for at fejlmelde fra kl. 10.00 på 7070 4040 eller gå ind på Facebook.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge

ollukake skrev:

Hvis du vil kontakte kundeservice via mail, anbefaler jeg denne vej:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt.aspx

Vælg derefter svarmulighed på disse spørgsmål:

1) Hvad ønsker du hjælp til?

2) Hvad har du spørgsmål til?

3) Vælg kontaktmulighed. (Ring, Facebook, Skriv en mail)

Hvis du nu vælger "Skriv en mail til os," er det bedst at starte med at klikke på "Log ind i Mit YouSee". Så bliver dine kundeoplysninger automatisk udfyldt med navn og adresse m.m..

Skriv så din besked og send.

Omdømme 3

Badge +3

Vilhelm skrev:

ollukake skrev:

Hvis du vil kontakte kundeservice via mail, anbefaler jeg denne vej:

http://yousee.dk/hjaelp_og_support/kontakt.aspx

Vælg derefter svarmulighed på disse spørgsmål:

1) Hvad ønsker du hjælp til?

2) Hvad har du spørgsmål til?

3) Vælg kontaktmulighed. (Ring, Facebook, Skriv en mail)

Hvis du nu vælger "Skriv en mail til os," er det bedst at starte med at klikke på "Log ind i Mit YouSee". Så bliver dine kundeoplysninger automatisk udfyldt med navn og adresse m.m..

Skriv så din besked og send.

Det er jo det, man ikke kan. Bruger jeg dit link, kommer der omgående en fejlmeddelelse. Det sker også¨hvis man kommer får udfyldt skemaet, mens man bruger sit login. Prøvede selv i går en halv snes gange. Til sidst forsøgte jeg mig med at undlade mit normale login, men skfrev mit kundenr. m. m. Så kom der en meddelelse om, at jeg skulle bruge 'kundeservice@yousee.dk'. Det gjorde jeg så og fik promte en tilbagemelding om, at de havde modtaget min mail.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Jeg var ikke klar over at kontaktformularen endnu ikke fungerer, men det er vel en midlertidig fejl.

Så må man jo sende en almindelig mail til mailto:kundeservice@yousee.dk

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints moef har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Kontaktformularen fungere fint her, også mht. at sende en mail til YS. Måske det bare har været et kort afbrydelse af siden.

Omdømme 3

Badge +3

moef skrev:
Kontaktformularen fungere fint her, også mht. at sende en mail til YS. Måske det bare har været et kort afbrydelse af siden.

Har du prøvet at bruge det link Wilhelm viste i sit indlæg? Hvis ikke så prøv mens du er logget ind her.

Når jeg prøver kommer følgende:

"Forbindelsen blev nulstillet

Forbindelsen til serveren blev nulstillet, mens siden blev indlæst.

Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Prøv igen om et øjeblik.
Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse.
Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet."

Uanset hver mange gange, der prøves, bliver svaret det samme.

Omdømme 2

Badge
Mystisk Joern, Wilhelms support link virker fint her, også mens jeg er logget ind på forummet. Jeg bruger Chrome 51 beta 64bit som browser. Kan ikke gennemskue, om det er et lokalt problem på din computer (browser, cache mv.), el. det er Yousee sider som driller?

EDIT:

Har været gennem de 3 niveauer frem til mailformularen, hvor mine profil data automatisk udfyldes i formularen, virker fint. 

Omdømme 3

Badge +3

moef skrev:
Mystisk Joern, Wilhelms support link virker fint her, også mens jeg er logget ind på forummet. Jeg bruger Chrome 51 beta 64bit som browser. Kan ikke gennemskue, om det er et lokalt problem på din computer (browser, cache mv.), el. det er Yousee sider som driller?

EDIT:

Har været gennem de 3 niveauer frem til mailformularen, hvor mine profil data automatisk udfyldes i formularen, virker fint. 

Jeg bruger Firefox.

Når jeg - ikke fra forum - går ind på YouSee.dk og finder "kontakt" kommer siden med de forskellige muligheder. Jeg vælger så TV/abonnement. Nu spørger den efter mit YouSee login. Det skriver jeg og straks kommer alle mine oplysninger frem. Skriver så, hvad mit problem er og trykker på send. Så kommer den meddelelse frem, som jeg viste tidligere.

Kunne du ikke prøve at gøre det færdigt, men i beskrivelse af dit problem henlede deres opmærksomhed på, at det kun er en prøve p. g. a. oplysninger om fejl i YoySee Forum?

Har lige prøvet med Chrome, men med samme resultat.

Omdømme 2

Badge
Sorry Joern, jeg misforstod dig. Troede det var support sidderne du ikke kunne komme ind på. Ja, jeg får også fejlen når jeg vil sende en mail til support. Så der må være noget galt med deres support formular.

Omdømme 3

Badge
Jeg har mailet til YouSee Kundeservice at kontaktformularen ikke kan sendes.

Omdømme 3

Badge +3

Vilhelm skrev:
Jeg har mailet til YouSee Kundeservice at kontaktformularen ikke kan sendes.

Nå, så er vi min. to, der har gjort det. Jeg blev jo, som jeg skrev, nødt til at sende en mail, hvoe jeg så gjorde opmærksom på, at det p. t. ikke var muligt at bruge formularen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)