Hvor er 6eren og Zulu blevet af ?

Jeg har genindlæst kanaler og taget tv-test som beskrevet og de virker , men zulu og 6eren er væk !!

De er på min liste over vælg selv kanaler og de virker i android appen, men ikke på yousee hd boxen.

Da det er umuligt at komme igennem på tlf vil jeg gerne have et svar her eller en opringning hurtigst muligt fra yousee, TAK !!!

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
6eren er i Mellem- og Fuldpakken. TV2 Zulu sendes kun digitalt ovennævnte pakker.

Du læser vist ikke hvad jeg skriver !

Jeg har en YOUSEE Samsung HD DIGITAL box og har valgt de 2 kanaler i mit bland selv abbonnement, så hvorfor virker de ikke ?

Og du er vist ikke en Yousee medarbejder, så lad venligst vær med at komme med forkerte svar og lad det være op til dem fra yousee.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jo, jeg forstod godt, hvad du skrev. At du efter mit skriv har foretaget en ændrig i dit indlæg.

Hvis du har forventet et svar fra en YouSee medarbejder, skulle du måske læse om vilkårene i dette bruger til bruger og skrue ned for tonelejet.

Tilbage til dit ændrede indlæg. Prøv om du kan finde 6eren på 114 og TV2 Zulu på 106. Har du en favoritliste, skal du lukke den (ikke slette).

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Hvilket netværks-id har din YouSee Boks anvendt ved søgningen i dag? I princippet skal den automatisk sætte netværks-id til 111, når du har en Bland Selv-pakke. Men måske har den ikke gjort det? 

Når der anvendes netværks-id 111, vil 6'eren være på kanalplads 14 og Zulu på kanalplads 6.

Hvis boksen har brugt det netværks-id den plejer at bruge til en almindelig tv-pakke (120), er 6'eren måske på på 114 og Zulu på 106.

Hvis du bruger en favoritliste, skal den formentlig revideres som Jørn er inde på.

Forsøg evt. selv med en fornyet kanalsøgning.

Hej Jørn
Jeg har samme problem som hende den anden, der skrev. Jeg har genindlæst kanalerne, men hverken 6'eren eller Zulu er at finde mere? Og jeg har set hele kanallisten igennem, men de er der ikke... Ved du, hvad man kan gøre, for at få dem igen?

Med venlig hilsen, Jakob (mellempakken)
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Vilhelm har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Ved at logge ind i "Mit You'See" kan man se sine kanalers kanalpladser.

Det er måske en begyndelse til at opklare problemet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)