Hvilke programmer i arkiv.

• Deltager
  • 7 kommentarer
Hej , Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at få indflydelse på hvlike programmer der kommer til at ligge i arkivet. Jeg kunne godt tænke mig at få formel 1 løbene lagt i arkivet , Jeg oplevede flere gange sidste år at  de ikke var der eller kun var der på tysk (RTL). Jeg har forståelse for at alt ikke kan ligge der men det undrede mig at der kunne ses flere snooker  programmer og ingen formel 1 programmer...Hvis der var mulighed for at få lidt indflydelse eller "demokrati" kunne det være rart , også selvom udfaldet måske ikke vil være til min fordel.....

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Hvad der ligger i Arkiv, har ret så meget at gøre med rettigheder, og intet at gøre med hvad man kunne tænke sig at finde i Arkiv.

Så det er et økonomien der bestemmer ... Det skal selvfølgelig også være i orden men det skal vel også være nogle relevante programmer hvis der skal være nogen ide i det ...
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Det er ikke økonomi, det er rettigheder, der må jo ikke ligges noget ud, som f.eks DR ikke har ret til at ligge ud .

Det må de  heller ikke i deres eget arkiv.

Hmm, tror jeg forstår ... Men for at det skal være rigtig godt skal det jo stadig være det folk vil se ... Og rettigheder er vel også et spørgsmål om penge ...
Omdømme 3

Badge +3
 Selv om den enkelte TVstation kan have det på deres Arkiv, så er det noget andet om en leverandør som YS kan få lov til det, da de ikke nødvendigvis sidder med, kan få lov til, den rettighed.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)