Spørgsmål

Hvad koster TV Mellempakken.

• HPC
  • Udforsker
  • 19 kommentarer
Hej.

Jeg har Fuldpakken (Coax) til 529 kr. om månden.

Hvad koster Mellempakken?

Jeg er ikke interesseret i kort, boxe eller tilvalgs kanaler.

Jeg vil ikke ringes op - men efterhånden er der så megen køren rundt på hjemmesiden, at jeg ikke har været i stand til at finde svar på dette simple spørgsmål.

Mvh HP

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Dette er et brugerforum, ikke en direkte kontakt til You See.
Hvad de enkelte pakker koster kommer an på hvordan de leveres, rigtig mange har dem via en forening, hvor priserne er billigere grundet de rabatter der kan opnås, så der diverse priser alt efter det.
Den pris du skal betale findes nemmest ved at gå på hjemmesiden her https://yousee.dk/tv.aspx. og indtaste din adresse, hvor priser så også kan ses.
Omdømme 2
Badge +1
Din fuldpakke pris lyder lidt til at være en 2016 pris, liste prisen er i 2017 på 544,-
For mellem pakken hedder de 429,- i år og var 419,- i 16.
Men det ser ikke rigtigt udtil at de vil sælge mellem eller fuld pakker længere mere at de vil skubbe folk over i noget grundpakke + nogle kanaler
Omdømme 7
Badge +6
Ja, mellempakken er mere eller mlndre udgået, i dag hedder det Grund + bland selv 10.
De fleste foretrækker det da sikkert også sådan.
Tak for response.

Ja - jeg har været inde på det foreslåede link, hvor de skriver at jeg har fuldpakken :-) og tilbyder det som bliver nævnt i andet svar.
Men som sagt - jeg er ikke interesseret i: Kort, Boxe og tilvalg og jeg er ikke medlem af nogen forening.
Her: https://kundeservice.yousee.dk/tv/kanaloversigter/mellempakken ,kan jeg se hvad mellempakken indeholder - men ikke hvad den koster???
Omdømme 7
Badge +6
Jeg har via forening, og betaler oven i Grundpakken Kr.180 for 10 bland selv.
Omdømme 2
Badge +1
Regn med at den koster 110-115 Kr mindre end fuldpakken hvis du kan få lov til at købe den
Hej igen.

På Mit YouSee læser jeg: "se dit abonnement, op- eller nedgradere dit tv-abonnement"
Jeg trykker mig videre - og ser muligheden: "Skift"
Her får jeg muligheden for 4 grundpakker med diverse tilvalg og Tv-boks.
Oprettelse: 599 kr. Forsendelse af boks: 99 kr.:@
Jeg vil ikke oprette, jeg vil nedgradere, jeg vil ikke have boks (Jeg har TV med Twin tuner og tilsluttet HD virker perfekt)
Jeg kan selvfølgelig vælge at blive ringet op i stedet for at brokke mig her:@

Men hvorfor skriver YouSee så: "På Mit YouSee giver vi dig mulighed for at administrere dine produkter":?
Omdømme 2
Badge +1
Tror det er fordi yousee ønsker at komme væk fra grund- mellem- og fuldpakke, i dag bruger de jo en masse plads i nettet på at kanalerne fra mellem og fuldpakke sendes to gange, en ukodet til dem som har pakken og en kodet så dem der ikke har pakken får mulighed for at købe kanalen løs.
De vil også kunne slippe for at have skillefiltre ude ved kunderne for at styre hvilke kanaler de har adgang til og have teknikkere ud for at skifte hvis kunden ønsker andre kanaler.

Du behøver ikke at få en boks for at bruge bland selv kanaler, du kan købe et ca-modul til tv'et og sætte program kortet i det.
Jeg har 1 ca-modul - man skal så købe flere, hvis jeg vil have valgfrie kanaler i flere rum - og skal man så betale pr, kort?
Omdømme 7
Badge +6
Ja, der skal betales for hver kort, en engangs pris på Kr. 100. Et CI modul koster Kr. 300. Nedgraderings gebyr Kr. 399.
Nu er det jo en gammel tråd, så hvis du har løst det så fint, ellers så tror jeg du får mest ud af at hive fat i deres kundeservice...måske opsigelsesafdeling (de kan formentlig fjerne nedgraderingsgebyret).
Jeg tror stadig der er lov krav til dem om at tilbyde pakkerne, sådan er det i hvert fald nogle andre steder.

Jeg skal selv have fat i dem igen imorgen. Hjemmesiden kan jeg ikke bruge til noget, irriterende at de ikke bare skriver deres priser på de forskellige muligheder, men sådan er det nok når det både er TDC produktet og Yousee kabel der er rodet sammen.
[quote=HPC]Hej.

Jeg har Fuldpakken (Coax) til 529 kr. om månden.

Hvad koster Mellempakken?

Jeg er ikke interesseret i kort, boxe eller tilvalgs kanaler.

Jeg vil ikke ringes op - men efterhånden er der så megen køren rundt på hjemmesiden, at jeg ikke har været i stand til at finde svar på dette simple spørgsmål.

Mvh HP[/

Har samme problem med at finde prisen på en mellempakke tv. Deres hjemmeside er mega forvirrende og langt fra simpel. Kan man ikke bare få en simpel tvpakken uden Alt muligt andet skrammel !?.. kan godt forstå mange fravælger Yousee . De ønsker da ingen kunder hvis man skal betale for at oprette/købe nogle af deres produkter.. man betaler da heller ikke ekstra penge for at få lov til at gå ind i netto og handle 😂😂
Omdømme 7
Badge +6
Mellempakken er Grundpakke + 10 kanaler, og koster det samme som Grundpakke + 10 bland selv, så derved er listeprisen Kr. 469,-/måned.
https://yousee.dk/tv.aspx
Har 4 tv i hjemmet og ønsker ikke at bruge penge og plads på unødvendig udstyr, det fylder og ser rodet ud. Kan man virkeligt ikke få en simpel tvpakke i 2018.. utroligt . Det går da den forkerte vej for Yousee. 🙊🙈
Omdømme 7
Badge +6
En fast pakke kan ikke bestilles Online, der sælges helst bland selv, men den kan bestilles ved henvendelse til Kundeservice.
Omdømme 7
Badge +4
Dennis6700 skrev:

Har samme problem med at finde prisen på en mellempakke tv. Deres hjemmeside er mega forvirrende og langt fra simpel. Kan man ikke bare få en simpel tvpakken uden Alt muligt andet skrammel !?.. kan godt forstå mange fravælger Yousee . De ønsker da ingen kunder hvis man skal betale for at oprette/købe nogle af deres produkter.. man betaler da heller ikke ekstra penge for at få lov til at gå ind i netto og handle 😂😂

Kommer an på om i har en antenneforening der hvor du bor, for så er det dem du skal kontakte angående priser, da der sikkert er forhandlet en særpris på plads.
Eks. kan jeg ikke bruge Yousee's egen prisliste til noget som helst, fordi vi har en antenneforening hvor vi stadig har det efter den gamle pakke ordning og derfor har hverken brug for kort eller special boks for at se de kanaler der hører hjemme i de gamle grund, mellem eller fuld pakke.

Vi har så heller ikke andet end den fulde pakke her i huset, for de andre kanaler der findes ud over dem, der kræver kort eller speciel boks har vi ingen interesse i.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)