Svar

Hvad koster den nye boks?

Det er jo et enkelt spørgsmål, men jeg kan ikke finde svaret på Yousee.dk og da jeg ringede til kundeservice fik jeg en lang snak der endte med at vedkommende skulle snakke med sin chef og ville ringe tilbage. Det er ikke sket (suprise...)

Jeg kan også se at det tidligere har været diskuteret her i forum (for Esbjerg).

Jeg har i dag "mellempakke med valgfrie kanaler" (10 stk) og Mit Yousee siger at det koster 372 kr/måned.

Min seneste regning (for Juli-Sept) lød på 1085,25 plus noget gebyr. Der er for 122,10 kr KODA indeholdt i de 1085,25.

Så vidt jeg ved er jeg ikk medlem af nogen forening. Jeg har købt mit abonnement direkte hos YouSee. Der står dog dette på min regning:

Vedrørende: XX BOLIGBYGGERI#1 E/F Specifikation Kabel-TV

XX er navnet på det ejendomsselskab der byggede ejendommen for ca. 10 år siden.

Jeg bor i København SV.  

icon

Bedste svar af Radiomanden 10 juli 2016, 18:16

Når det er Direkte til YS, så skulle du som jeg har forstået det, kunne leje boksen for Kr.30/måned, du må dog forhøre dig hos YS om det er sådan.

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Betaler der for Grundpakken via huslejen, eller direkte afregning.? Hvis det er via huslejen, og der ikke er en forenings aftale, så skal der betales Kr.99/måned for boksen.

Tak for hurtigt svar!

Det er direkte afregning til Yousee.

Det er en ejerlejlighed og jeg checkede lige min bidrag til ejerforeningen. Det dækker varme, vand og noget parkering. Intet om Yousee.

Jeg checkede også lige ejerforeningens regskab for 2015. Det står intet om Yousee.

Så jeg er ret sikker på at det er 100% direkte og helt udenom ejerforeningen.

Det er i øvrigt mellempakken jeg har. Ikke grundpakken.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Når det er Direkte til YS, så skulle du som jeg har forstået det, kunne leje boksen for Kr.30/måned, du må dog forhøre dig hos YS om det er sådan.

OK. Det lyder jo dejligt.

Det var også det indtryk jeg fik oprindeligt da boksen blev annonceret. Den gang mener jeg at jeg fandt noget info om priserne på Yousee's website, der nævnte de 30 kr/måned, men nu kan jeg slet ikke finde nogen prisinformation overhovedet.

Kan du det? Kan du henvise til noget der begrunder de 30 kr/måned?

Det ville være en stor hjælp til næste gang jeg skal snakke med dem. Sidst fik jeg bare at vide at det koster 100 kr/måned for mig (efter at have oplyst adresse eller tlf-nummer) uden nogen nærmere begrundelse.Jeg brokkede mig en del og nævnte at min opfattelse var at boksen kostede 30 kr/md, men kunne jo ikke begrunde det, hvorefter han sagde at han ville tale med sin chef og se om han kunne finde ud af noget. Det lød som om han ville prøve at finde et mindre nedslag for at få mig til at holde op med at brokke mig. Han ringede aldrig tilbage...

Omdømme 3

Badge +3
Er ikke inde i hvordan det er når det ikke er via forening, der er det klart hvordan priserne er.

ThomasI skrev:
OK. Det lyder jo dejligt.

Det var også det indtryk jeg fik oprindeligt da boksen blev annonceret. Den gang mener jeg at jeg fandt noget info om priserne på Yousee's website, der nævnte de 30 kr/måned, men nu kan jeg slet ikke finde nogen prisinformation overhovedet.

Kan du det? Kan du henvise til noget der begrunder de 30 kr/måned?

Det ville være en stor hjælp til næste gang jeg skal snakke med dem. Sidst fik jeg bare at vide at det koster 100 kr/måned for mig (efter at have oplyst adresse eller tlf-nummer) uden nogen nærmere begrundelse.Jeg brokkede mig en del og nævnte at min opfattelse var at boksen kostede 30 kr/md, men kunne jo ikke begrunde det, hvorefter han sagde at han ville tale med sin chef og se om han kunne finde ud af noget. Det lød som om han ville prøve at finde et mindre nedslag for at få mig til at holde op med at brokke mig. Han ringede aldrig tilbage...

http://yousee.dk/nyheder/nyhedsarkiv/2016/ny_tv-boks.aspx

Stor tak til både Radiomanden og henningoc. Det var lige hvad jeg havde brug for som ammunition.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg vil nødig skuffe dig, men du kan sagtens risikerer at du skal betale 99 kr./md. Din ejerforening - uanset om du betaler det hele til YouSee - kan sagtens ha' en aftale med YouSee.

Jeg bor selv i en ejerforening og det interne anlæg er vores eget. Det vedligeholdes/serviceres af YouSee u/beregning til ejerforeningen. YouSee står heller ikke i foreningens regnskab.

Prøv at spærge din ejerforening om der foreligger en aftale.

ok. Tak for tip.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P