Hvad har Yousee egentlig gang I?

Jeg er ikke fan af Yousee, derfor er der ikke et Hej eller et Kære til at starte min besked til Jer.

jeg er underlagt et flertal i min foreningen, og må derfor, desvære, trækkes med Jeres ønske om at levere et elendigt produkt i så lang tid som I kan - jeg ser personligt frem til en disruption af TV markedet (og jeg vil frydes :) ) - nok om mig.

I har ændret Jeres struktur i tilbuddet til vores foreningen og derfor er alle nu gået fra fuldpakken til grundpakken - sucks to be you.

260 hustande der hver betaler ca. 3600 mindre om året = 936.000 av...

Jeg er nu indlagt til at have en grundpakke bestående af mine licensbetalte tvkanaler og en række udenlandske "fyld" kanaler og tv2 - denne pakke er opsagt så snart jeg kan komme til det.

For at komme til sagens kerne og ikke bare lukke mere irratation ud over Jeres uduelige projekt, så kan jeg se at I har en konkurent der levere en kabel grundpakke til 250,- om måneden.

Spørgsmål:

kan jeg blot opsige mit abonnement hos Jer og oprette et hos dem, og kan de så benytte Jeres kabler til at levere de kanaler jeg gerne vil se...?

Jeg vil stærkt råde Jer til at lade forbrugeren selv bestemme helt ned til et niveau, hvor vi er ude over den obligatoriske pakke eller et minimum af kanaler, ellers rammer Uber/airbnb effekten også Jer på et tidspunkt.

- just a piece of advice.

12 Kommentarer

Betaler du over huslejen? For så tror jeg nemlig, at du er fanget på grund af kontrakten med din forening.

Mange vil nok heller ikke kunne gøre brug af internet uden tv-pakke, som de lancerer om et par måneder, fordi der foreligger en kontrakt med foreningen.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Om der kan opsiges, kommer an på om der er indgået en aftagepligt, er det tilfældet, så kan der ikke opsiges.

Hvis der kan opsiges, og der skal vælges en anden udbyder, så skal den udbyder jo være i stand til at levere på adressen, de kabler der er i ejendommen kan ikke bruges til en anden leverandør, da de enten tilhører ejendommens fordelingsanlæg, eller tilhører udbyderen. Så de kan kun bruges til den nuværende leverandør.

Det er da godt nok også dyrt som du skriver at en anden udbyder tager Kr. 250 for en Grundpakke. Den adskiller sig næppe meget fra YS Grundpakke.

Har lidt svært ved at få øje på dit problem.

Dette forum er et YS bruger til bruger forum ikke et bruger til YS forum.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Aner ikke hvorfor du synes Grundpakken er dyr hos YouSee, når du tilsyneladende synes, at 250 kr. er OK. Jeg betaler 119,39 kr. pr. md. for Grundpakken.

Mange floreninger har lavet aftale med YouSee om, at alle skal aftage min. Grundpakken. Hvorfor nu det? Hos os er det interne anlæg etableret af YouSee uden ekstraomk. for foreningen (216 ejerlejligheder). Endvidere vedligeholder YouSee det interne anlæg uden omk. for foreningen.

Du bor jo tilsyneladende et sted, hvor der er beboerdemokrati og kan man ikke accepterer det, er der kun en mulighed: Flyt.

Skal du skyde på nogen, bør det da være din forening, der jo har lavet aftalen med YouSee.

#Rosa,

Der betales via grundejerforeningskontigentet, men jeg ser da frem til at der opsplittes mellem bredbånd og TV - indtil da vil jeg glæde mig over at spare 287,- kr om måneden.

#Radiomanden,

Jeg er ikke i bestyrelsen af foreningen og er endnu ikke klar over om der aftagepligt, men det undersøges efter nytår - Viasat som har grundpakken til 250,- inkl. alle de normale licens kanaler, derudover tv2, tv2 news, tv3, tv3+ tv3 puls, 4'eren, 5'eren, comedy central og TLC (de sidste to er hvad det er) men jeg vil nu nok nærmere se TLC end Rai eller ZDF.

tak for reminderen om at fora'et ikke er C2B.

#joern,

Tak for din store indsigt i mit problem - jeg kan se at du er stor fan kabelmonopolet - godt for dig :)

Jeg stiller fremadrettet mit spørgsmål direkte til YS, siden du tydeligvis blot ønsker at kommentere for kommentarens skyld - superbruger af kvalitet eller kvantitet - kom nu ind i kampen, ellers, bliv på bænken!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
 Der kan så være indgået en aftale mellem grundejer forening og YS, at der er klausul på modtagelse, og er det sådan kan der nok ikke opsiges.

Viasat, så skal der måske søges om tilladelse til at opsætte parabol.

Det er godt nok meget for en Grundpakke som ikke har meget mere end det YS pakken har.

Der kan jo til YS pakken til købes extra kanaler hvis det er det man vil.

Omdømme 3

Badge +3
Kender godt  systemet. Er du ikke enig med mig - så klap i.

Jeg vælger selvfølgelig mine egne kampe. En af dem var, da foreningen tidligere havde Stofa og skiftede til YouSee. For at en kamp kan vindes, skal den jo startes i rette regi: Din forening. God fornøjelse.

#Radiomanden,

lad os sige jeg godt ville have tv2 news, tv3, tv3 plus og Kanal 4(til fruen) så kan jeg her slippe med 249 pr. måned hos Viasat

ønsker jeg det samme hos YS skal jeg minimum slippe 340,- kr.  (inkl. foreningens "rabat") men så får jeg også en masse andre kanaler jeg ikke ser - dem gider jeg simpelthen ikke betale for...

vedr. parabol er der ingen forhindringer - tilladelsen er i hus. såfremt Viasat ikke må/kan benytte kobberet i væggen bliver det jo bare en disc på muren.

#Joern,

Kampen skal netop startes i rette regi Joern, derfor er det mig en gåde hvad du overhovedet kommentere i denne tråd for? Jeg så en masse svar fra YS ansatte da jeg læste et par tråede igennem og tænkte ved mig selv at så kunne jeg jo nok stille spørgsmålet her... det var en fejl, apperently.

jeg går stærkt ud fra at du er pensioneret fra YS eller KTAS eller TDC, siden du sværger til deres produkt, fint for dig - og lækkert at du fik skiftet fra Stofa - /highfive

Men gider du ikke stoppe dig selv ved næste gang du blot lukker gylle ud... det eneste der er værre end ringe standpunkter og vag argumentation er folk der der snakker for at blive hørt uden væsentlig indhold eller bidrag til en debat. Jeg havde et behov for svar, gerne fra YS eller andre med indsigt,

Du er hverken eller.

Men godt nytår til dig alligevel.

Omdømme 3

Badge +3
Jeg er ikke og har aldrig været ansat i TDC eller noget selskab i koncernen eller med tilknytning til disse.

Hvis du havde gjort dig den ulejlighed at læse om forum, ville du vide, at det er et bruger til bruger forum. Lejlighedsvis svarer ansatte fra YouSee. Hvis du meget gerne vil i dialog med YouSee, kan du gøre det på deres Facobook side.

Omdømme 3

Badge +3
 De kanaler kan fås som extra kanaler for højst Kr 100. Da TV3 jo er i Grundpakke.

Viasat er jo en satellit udbyder, og modtages på den måde.

Et tip: det er ikke # foran det er 
  •   hvis man vil kalde på andre brugere ;)

• Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Kevin har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
    Hej mgn1984

Jeg er da ked af at læse at du syntes vores produkt er så elendigt, og bare vil af med det.

Hvis det skyldes at du oplever fejl, så er det bestemt noget vi skal have set på, så vi kan finde en løsning. Du må meget gerne tage kontakt til os via vores kontaktside, så får vi set på sagen.

Kontakt os

Med hensyn til dit spørgsmål ang. om andre kan benytte vores kabler, så er det ikke muligt på nuværende tidspunkt, da de kabler løber fra vores anlæg og ind til dig.

Der findes en løsning lige om lidt, når man kan få internet uden tv-pakke. Så kan tv-pakken bestilles et andet sted (iptv). Internetforbindelsen kan også bestilles ude i byen, så man kun betaler til yousee indirekte. Det ser spændende ud.

Besvar

• :D
      • :?
      • :cool:
      • :S
      • :(
      • :@
      • :$
      • :8
      • :)
      • :P
      • ;)