Hvad fik vi efter al bøvlet

Hej

Jeg brugte 9 marts 3 timer på at indstille 4 apparater i hjemmet inkl. 2 tv og 2 harddiskoptager af forskeligge mærker, da hver gang næsten man havde ventet på autosøgning var færdig manglede der dit og dat !

Jeg gik efter jeres brugsvejledning som jeg s¨å fandt ud af var forkert evdr frekvens !

Og da jeg endelig fandt ud af det skulle jeg så også lave farvorit lister puhhhaaa

men det værste var så da var alt ok var alle mine ca 15 planlagte/timere/recorder optagelser væk fra de to HDD optagere - hvorfor ? fordi man opdaterer sine kanaler hvorfor sletter den så ens planlagte optagelser ??? ved nogen det ?

Er det fordi man skulel skifte frekvens far 143 til 450 i yousee fuldpakke ??? elelr gør den det hvber gang der komemr ny kanal og man skal autosøge forfra og lave farvoritliste ???

Men hvad fik vi ingen nye kanaler eller ?  ingen byttede kanalnummer eller ?

Jeg spørger bare fordi jeg gerne vil vide om jeg har fået kanler jeg ikek lige ved og om mine lister jeg har lavet med digital nummerliste er ændret for jeg kan ikek fidne ud af hvad de har klavet yousee ?+

Og svar gerne om det med planlagte optagelser om det er normal de bliver slettet på harddiskoptagerer ?

2 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +4
Der er ikke kommet nye kanaler, andet end der er kommet flere i HD, ja, når cer laves en ny kanal søgning så slettes optage hukommelsen, det gjorde min Samsung også, om noge har flyttet plads.? Aner det ikke, uden betydning.

Kunne ikke finde kanaler på 450Mhz kun på 143.

Hej

Er der andre end radiomanden der har svar - vil gerne vide om alle der får deres planlagte/timere rercorder optagelser slettet med eller uden ny frekvens 450(000), du kan jo ikke med 100% sikkerhed og bestemt sige, som på andre fora, at det er sådan generelt - jeg har haft mange HDD optagerer også en af dem jeg har nu og andre tv og så autosøgt uden den har slette det den er sat til at optage på vhs og hdd optagerer !

Og har andre opdaget nye kanaler i fuldpakken eller ombytnigner

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P