Spørgsmål

Humax TV box og Netflix

Omdømme 1
  • Udforsker
  • 32 kommentarer
Jeg synes at Netflix er blevet meget dårligere efter den nye opdatering. Måske er det tilfældigt, men efter opdateringen oplever vi billedet tit bliver skaleret ned til et meget dårligt billede, og ind i mellem går filmen helt i stå.

Jeg har en 50 m/bit linie og jeg har netværkskabel på fra Router til Humax box.

16 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det med at afspilning går i stå løses ved gendannelse til fabriksindstilling.
Det er intet i vejen med billed kvaliteten.
Omdømme 1
Og det betyder vel så at alt det man har optaget bliver slettet? Det tror jeg på ingen måder bliver populært i det kære hjem :-(
Omdømme 7
Badge +6
Uden den gendanne!se, så som det er nu løses problemet med Netflix ikke.
Omdømme 1
Hmmm, så må vi hive den gamle blue ray afspiller frem igen og håbe på You See kommer med en opdatering, hvor det løses uden at skulle gendanne.

Tak for svar :-)
Omdømme 7
Badge +7
Jeg har ikke gendannet fabriksindstillinger og har ingen problemer med Netflix. Har en kablet forbindelse.
Hvordan går du ind på Netflix?
Omdømme 7
Badge +6
Fair nok, men når det problem men er der, så løses der kun på den måde, alt andet er prøvet. Ikke alene af mig, men også andre der er rendt ind i det problem.
Omdømme 7
Badge +7
Radiomanden skrev:

Fair nok, men når det problem men er der, så løses der kun på den måde, alt andet er prøvet. Ikke alene af mig, men også andre der er rendt ind i det problem.

Enig.
Omdømme 1
Jeg mener bare You See bør komme med en løsning. Det giver for mig ikke mening man skal slette alt det man har optaget for at kunne få fx Netflix til at virke igen.
Omdømme 7
Badge +6
Som jeg skrev, det er en her og nu løsning, indtil andet komme på plads. Der er ikke indløbet noget om at problemet er komme igen efter gendannelsen.
Omdømme 2
Det burde være muligt at genstarte uden at slette harddisken. Jeg sagde det Burde.
Jeg føler vi er på et Bata testing team. De programmører har meget langt igen.
☕🍰
Omdømme 5
Badge +5
Hej jarla

Oplever du stadig udfordringer med Netflix app'en på Humax boksen?

Hvis ja, så kunne det altså være interessant at vide om Radiomandens forslag ikke kunne hjælpe dig. Jeg ved godt det er irriterende at optagelserne slettes, men det er nok også den model jeg vil anbefale også.

Såfremt det er løst, så må du gerne melde tilbage og markere Radiomandens svar som bedste svar, hvis det var den løsningsmodel der blev brugt :)
Omdømme 1
Hej Kasper

For mit vedkommende er det på ingen måder en mulighed at gendanne boksen lige nu. Der er alt for mange optagelser som familien endnu ikke har set, så jeg må leve med at Netflix app ikke virker optimalt.
Jeg håber der snart kommer en mulighed med at kunne gendanne boksen uden den sletter optagelserne, det andet virker ikke særligt optimalt.
Omdømme 7
Badge +6
En fabriksgendannelse vil formattere HDDen, og rette problemet, den almindelige gendannelse vil ikke formattere, men vil heller ikke rette problemet med Netflix.
Omdømme 7
Badge +7
Min hustru ser p. t. en bestemt serie og hun opdagede, at nogle gange var billedet lidt sløret (kan sagtens ses). Jeg gendannede fabriksindstillinger, men fejlen kan stadig fremkomme. Har ikke opdaget noget, når samme serie hentes direkte på TV. Det er ikke noget stort problem - slet ikke.
Badge
Oplever det samme med sløret billede. Det ser ud som om, at den ikke buffer korrekt. Jeg har nu valgt helt at droppe Netflix via boksen og bruger istedet appen i TV, som virker upåklagelig. Endnu en bøf fra Yousee!!!
Omdømme 7
Badge +7
Fejlen forekommer meget sjældent nu. Langt det meste Netflix ses på boksen. Undtagelsen er i ultra opløsning, så er det via TV.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)