Svar

Humax TV Box

Omdømme 2
  • Udforsker
  • 67 kommentarer
Hej jeg er ny her. Jeg har læst her og der har inde i forummet. Fordi jeg først i dag har sat op ny router og humax boxen. Vidste ikke at vi er beta tester på boxen. Jeg må sige efter kun 5-6 timer. Savner jeg min FAVORIT LISTE fra den gamle box. Eller en måde at slette alle de unødvendige kanaler. Når man har yousee plus er der så ikke "gratis" film og serier mere eller er det også en fejl i softwareudvikling . Må sige at efter de mange film i januar, er der ikke mange film at se på mere, det var der ikke på den gamle box.😭 mange tak på forhånd.
icon

Bedste svar af mich 25 april 2017, 11:30

jarlja skrev:

Mich
Jeg har også 10 blandet kanaler.
Nej har ikke mobil og musik bruger jeg spotify. Men jeg forstår ikke hvordan. Det kan give mere tv c more osv. Du må meget meget gerne skære det ud i pap. Hvis du ikke har nået i mod det. På forhånd mange tak.

Hvis du har 10 bland selv, burde du have arkiv automatisk

Du går blot ind her https://yousee.dk/bredbaand/overblik.aspx

Så får du film og serier og Tv kanaler

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Beta test er forlængst overstået den har været på markedet i næsten et år. Der er ingen favoritliste af den grund at der kun er de kanaler som hver enkelt bruger har rettighed til.
Det er ikke som Samsung en + boks, så der er ingen tjenester med, udover Lejefilm. Ønskes der flere film, så fås det via et af de aktuelle bredbånds abonementer.
Omdømme 2
Dvs. At man udelukkende betale 99 kr. For boxen. Og ikke nået med ca.100 film og serier.
Jeg har den lille pakke i den er der kanaler jeg ikke har bestemt og som følger med. Da må der være en måde at slette dem eller skjule dem på.
Det bliver sku da ringe og ringe, den service .👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹
Omdømme 7
Badge +3
1. Hvis du kun har den lille pakke, så får du arkiv / start forfra med, når du har boksen
2. Hvis du ikke har mobil hos Yousee, og ikke er interesseret til Musik, så skifter du blot internet abonnement, så har du massevis af film og serier samt Cmore First og Cmore Series TV kanalerne i HD samt Viasat favoritter.
3. Hvis Yousee ejer dit anlæg, eller din forening skriver under på en boks aftale, så har du boksen til 30 kr. om måneden

Hvad mere kan man ønske sig ?
Omdømme 2
Mich
Nej har ikke mobil og musik bruger jeg spotify. Men jeg forstår ikke hvordan. Det kan give mere tv c more osv. Du må meget meget gerne skære det ud i pap. Hvis du ikke har nået i mod det. På forhånd mange tak.
Omdømme 7
Badge +6
Med et bredbånds abonement fra den aktuelle portefølje fås der Filmfavoritter, C More og You See film. Derudover kan der tilkøbes HBO.
Omdømme 7
Badge +3
jarlja skrev:

Mich

Hvis du har 10 bland selv, burde du have arkiv automatisk

Du går blot ind her https://yousee.dk/bredbaand/overblik.aspx

Så får du film og serier og Tv kanaler
Omdømme 2
Mange tak mich og radiomanden. Skulle bare opdatere min bredbånds aftaler og en 20 kr. Mere om måneden. Har liket jer synes der var nået om point også men ved ikke hvordan man gør.
Omdømme 7
Badge +3
Du skal være opmærksom på at der kan gå omkring en dags tid, før du kan se det på boks og App + browser
Omdømme 7
Badge +7
Fik et problem med min Humax. Pludselig kunne den ikke logge på.
YouSee får ofte "tæsk" for dårlig service, men bestemt ikke i min situation.
Ringede til YouSee efter at jeg havde læst boksens nummer i bunden af den. Fik forbindelse straks og efter jeg havde oplyst mit ærinde + boksen nummer, gik der maks. 2 min., så virkede boksen igen. Fik godt nok oplyst, at der kunne gå en time, men det gjorde der ikke. :D

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)