Spørgsmål

Humax og softwareopdatering 1.41.33

Denne seneste opdatering funker ikke hos mig. Har prøvet at genstarte flere gange, slukke for stømmen, vente 10 sek og lave tænd/sluk 3 gange hurtigt.... Alligevel fryser boksen med "skriver 96%" og "status 98%" hver gang.

Hvordan kommer jeg mon videre...?

11 Kommentarer

Jeg har præcis samme problem!
Har prøvet soft reset og hard reset, ingenting hjælper...
Nåh, jeg har nu fejlmeldt. Bare irriterende first level support ikke har flere værktøjer til rådighed. Nu bliver jeg nødt til at vente på at second level support ringer til mig. Det kræves garanteret også at jeg skal være hjemme når det kommer til stykket.

Tænker blot at årsagen er manglende test af seneste software opdatering..

hmmm :-|
Omdømme 7
Badge +6
Er der prøvet en gendannelse.?
Er der andre måder at gendanne på end tænd/sluk hurtigt 3 gange i træk, eller reset knappen bag på?
Omdømme 7
Badge +4
michaelschmidt skrev:

Er der andre måder at gendanne på end tænd/sluk hurtigt 3 gange i træk, eller reset knappen bag på?

Sidder den fast eller kan du komme ind i indstillinger på Humax / kabel TV boksen ? Jeg kender ikke "tænd/sluk hurtigt 3 gange" funktionen.
Omdømme 7
Badge +6
Genstart og Gendan gøres fra Menuen. Ligeledes total gendannelse (Factory Reset).
Jeg når slet ikke til menuen. Den stopper under opdatering i root.
Omdømme 7
Badge +6
Så kan der kun tages strømmen og tænde igen.
Omdømme 7
Badge +7
Mener der er en anden mulighed.
Sluk for boksen bagpå.
Bagpå boksen sidder en lille "knap". Over den står "Nulstil". Med en spids genstand holdes den lille knap trykket ind. Tænd så boksen bagpå og den lille knap skal holdes inde, indtil du kan se på din skærm, at boksen starter op.
joern skrev:

Mener der er en anden mulighed.
Sluk for boksen bagpå.
Bagpå boksen sidder en lille "knap". Over den står "Nulstil". Med en spids genstand holdes den lille knap trykket ind. Tænd så boksen bagpå og den lille knap skal holdes inde, indtil du kan se på din skærm, at boksen starter op.

Den mulighed blev også afprøvet uden virkning.
Jeg gik i stedet ind i en youSee butik og fik boksen ombyttet uden problemer... Nu er problemet løst :-)
Omdømme 7
Badge +7
Hej Longman

Fik dú egentligt løst problemet? :)

Jeg og andre bruger er sikkert også spændte på at høre, hvad løsningen på det blev i dit tilfælde.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)