Spørgsmål

Humax box tv guide

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 72 kommentarer
Hej 👋 nu bruge jeg mere og mere tv guide, så opstår der. Nogle spørgsmål.
1, hvordan få man kun film eller kun dokumentar, frem i tv guide. Det kunne man på den gamle box.

2, trykker 2 gange på guide , finder et program jeg gerne vil læse mere om, det er på nu og der står lidt i bunden af skærmen , men jeg vil gerne læse det hele før , jeg trykker mig ind . Hvordan gør man det.

3, hvorfor mangler der , stadigvæk billeder og program info , her og der . Det er ret irriterende .

4 , Viasat eller c more. Hvad få man mest ud af. Når det er film. Ps har netflix. ???

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
1. Det kan man ikke.
2. Marker udsendelse, tryk OK.
3. Hvad menes der precist.?
4. Nogen mener det ene, andre det andet, så det må du selv afgøre.
Omdømme 3
1, mega øv
2, marker og tryk ok . men så går den jo ind på udsendelsen og guiden forsvinder. Jeg vil læse hele synopsis først. Før jeg bestemte mig.
3, når du er i guiden, er flere steder på forskellige kanaler er der ikke nået billedet af det program der kører nu eller senere. Så er der dage hvor jeg kan se frem i tiden og lidt senere er der ikke noget info .
4, hvem får man flest nye film. Ikke serier
Omdømme 7
Badge +6
2. Hvis det er på igangværende udsendelser, så er det Nu og Næste og OK.
3. Nogle udsendelser har kun manden med de 4 arme, hvorfor vides ikke, men hvad vil du også bruge billederne til.? De fortæller jo ikke noget om udsendelsen.
Der kan ind i mellem mangle EPG, men ellers er der 7 dage frem.
Omdømme 3
2, jeg forstår ikke hvad du siger, du må meget undskylde. Trykker jeg på en kanal under næste, kommer jeg til alle oplysninger. Det er præcis det jeg er efter , men under den række nu. Eller tv live.
Jeg fandt ud af , når jeg trykker 2 gange på guide, finder en kanal og trykker et langt ok, kommer jeg ind på udsendelsen og videre til alle oplysninger om program.
Ha fandt lige nu af , tryk 1 gange på guide, og så ok 👌 under nu , så kommer jeg også der ind.
3, for mig er et billede mere end 1000 ord. Det fortæller mig straks om jeg har set det før. Og som jeg siger kommer det og gå .

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)