Svar

Humax box spole funktion virker ikke.

Omdømme 3
  • Udforsker
  • 74 kommentarer
Jeg optager en film på boxen , når så jeg vil se den er der reklamer først så trykker jeg på spol , det vil den ikke , nået med denne funktion kan man ikke, det kunne i den gamle box, så udbyder det må i lave hurtigt , det kan jo ikke være rigtigt at man ikke kan spole.
Når filmen køre og der er en kedelig pasage trykker jeg på spol , det kan ikke og jeg prøvet flere forskellige måder, så hvad er hemmeligheden, jeg kan ikke.

Når jeg starter et program forfra virker fint, men glemmer man at slå det fra efter filmen , går boxen i baglås og vil ikke noget , der er kun en mulighed sluk for strømmen og tænd igen, det kan ikke være rigtigt, så udbyder det må i lave hurtigt , meget irriterende. Mange tak på forhånd.
icon

Bedste svar af Radiomanden 9 august 2017, 12:53

Den kommer når der loades fra Arkiv eller start forfra, ikke ved optagelser. Hvis ikke udsendelsen fra Arkiv eller start forfra starter, så der et problem med at loade.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der kan ALTID spoles i en optagelse uanset hvilken kanal den er optaget på. Når det er arkiv, så er det kun på de ikke kommercielle kanaler man kan gøre det.
Omdømme 3
ja jeg kan ikke spole i en optagelse . men godt hvis jeg ser en udsendelse forfra eller arkiv.
Omdømme 3
og hvad gør jeg med den fryser når man glemmer at slå forfra fra. ???
Omdømme 7
Badge +6
Der kan spoles i alle optagelser, det har aldrig fejlet, der kan IKKE spoles i Arkiv når det er kommercielle kanaler, da udbyderne af dem ikke tillader det, så den funktion på de kanaler er spærret.
Hvis den fryser, ikke går på net eller på anden vis laver numre, så skal den genstartes.
Omdømme 3
så er min i stykker. når den fryser kommer frem med en tænke cirkel som køre rundt og rundt hele tiden.
Omdømme 7
Badge +6
Den kommer når der loades fra Arkiv eller start forfra, ikke ved optagelser. Hvis ikke udsendelsen fra Arkiv eller start forfra starter, så der et problem med at loade.
Omdømme 3
tak Radiomanden

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)