Spørgsmål

Humax -box der genstarter

Hej

Jeg købt en humax-box igår, som fungere fint. Lige indtil kl. 21 igår aftens, hvor den miste internet, og påstod jeg ikke havde 5 ghz. Som mit modem har.

Jeg valgte så at genstarte min box og internet. Fordi den blev ved med og skrive den ikke kunne finde net.
Nette virker fint. Men min box starter op kører op til 68% , hvor den så går i sort skræm i ca. 10 sek. Og så genstarter den, hvor den kører om.. Boxen er sat til med kabel.. men det virker heller ikke.. Der hvor der står net lyser den orange.. Og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre nu... den har gjort det i 3 timer nu.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Er der prøvet en gendannelse.?
Hvordan gør man det?
Kan slet ikke kommer ind på boksen. Den viser kun yousee logo og 68 % og går i sort skærm, hvorefter den genstarter og gør det sammen igen
Omdømme 7
Badge +6
Gør den det samme hvis den slukkes helt på afbryderen og tændes efter et minut.?
Ja det gør den. Den var slukket i en time, efter jeg havde snakket med kundeservice, hvor person ville reboost den... men det har heller ikke hjulpet.
Omdømme 7
Badge +6
Så kunne det tyde på at den har en defekt.
øv, men sådan er det jo.. må ringe igen til kundeservice omkring den igen så imorgen.
Tusinde tak for hjælpen. Radiomanden.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P