Svar

Humax box

Min box mister meget ofte internet forbindelsen.
Er der nogen der har en løsning med trådløs opkobling af box'en?
icon

Bedste svar af mich 1 maj 2017, 12:17

Jeg mener der er et skjult værktøj til fejlsøgning på boksen, prøv at ringe til support på 70704040, og bed om "udvidet support". Husk at sige, du har resat til fabriksindstillinger, og at den iøvrigt er helt ny.

Håber du vender tilbage med resultat

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
jkarll skrev:

Min box mister meget ofte internet forbindelsen.
Er der nogen der har en løsning med trådløs opkobling af box'en?

Er det humax boksen ?
Er det når du tænder for den ?
eller mister den pludselig wifi forbindelsen ?
Nej, den mister pludselig forbindelsen. Det er den nye TV-box
Omdømme 7
Badge +4
Hvor lang tid har du haft den ?
Er det noget den pludselig gør ?
Jeg modtog den i Tirsdags, fordi harddisken gik i den forrige, men den havde også den samme wifi fejl.
Iphone viser 100/50 i samme rum på 5 GhZ nettet
Omdømme 7
Badge +4
prøv først

gå i indstillinger
avancerede indstillinger
gendan fabriksindstillinger

Bemærk du mister optagelser og skal lige oprette forbindelse til wifi
Tak, men det har jeg prøvet i forgårs på yousee's kundeservice anbefaling.
Det hjalp dog ikke.
Omdømme 7
Badge +4
Jeg mener der er et skjult værktøj til fejlsøgning på boksen, prøv at ringe til support på 70704040, og bed om "udvidet support". Husk at sige, du har resat til fabriksindstillinger, og at den iøvrigt er helt ny.

Håber du vender tilbage med resultat
Tusind tak, ringer til dem imorgen
Omdømme 7
Badge +4
jkarll skrev:

Tusind tak, ringer til dem imorgen

Jeg kan jo ikke love det løses, men lad os se
Omdømme 7
Badge +7
Du siger begge bokse havde problemer med wifi. Prøv noget af følgende: https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/installation-og-opsaetning/gode-raad-til-wifi-og-placering-af-router
Hos os hjalp det, at få router op fra gulvet og skifte kanal. I dag er router sat på en lille hylde, så langt kablet kunne nå.
Omdømme 7
Badge +4
Slangefar skrev:

Du siger begge bokse havde problemer med wifi. Prøv noget af følgende: https://kundeservice.yousee.dk/bredbaand/installation-og-opsaetning/gode-raad-til-wifi-og-placering-af-router
Hos os hjalp det, at få router op fra gulvet og skifte kanal. I dag er router sat på en lille hylde, så langt kablet kunne nå.

Bruger sagde "Iphone viser 100/50 i samme rum på 5 GhZ nettet" så jeg gik ud fra at wifi var iorden, men så er vi på den sikre side
Jeg har det samme udstyr og samme problem selv om min router står som anbefalet. Det er noget skidt. Det skete aldrig med min gamle boks. Har vænnet mig til at bande af Yousee og herefter frem med koden til netværket, taste taste taste og på igen. Primitivt

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)