Humax boksen YRS 2000 manglende radioprogrammer

Jeg behøver nok ikke starte med at fortælle at det dårlige køb i har gjort med Humax boksen, og siden solgt videre til os forbrugere med en masse dårlige oplevelser til følge, er under al kritik.

Har nu som andre ventet på en opdatering så jeg kunne høre radioprogrammerne som ER med i min pakke, dette er endnu ikke sket!

Det der så undrer mig endnu mere er at min kammerat netop har fået installeret nyt udstyr på sin adresse fra jer, og denne boks HAR alle radio programmerne.

Er der evt. kommet en ny boks, som vi andre bare ikke må høre om?

Vh Karsten

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Humax boksen er den eneste som You See nu har til Kabel TV. Radio er noget som skulle komme senere i den. Der er så andre ting vedrørende primær funktionen som jo er TV som man nok skulle få på plads før man også gør den til en Radiotuner.
Næsten enig, men vi betaler jo for kanalerne.

Og det giver stadig ingen forklaring på hvorfor en ny oprettelse andet sted for en uge siden har radiokanalerne...og dermed en boks der har dette installeret ?????
Omdømme 7
Badge +6
Den eneste anden Kabel boks som stadig bruges af kunder, og som kan modtage Radio er Samsung boksen, men den kommer ikke ud som nyoprettelse, da den er udgået. De bokse der har Radio er dem til DSL, så det må være en sådan.?
Der kan jo de næste par måneder høres Radio på FM, men så er det slut.
Omdømme 7
Badge +4
Men når de lukker FM om 3 måneder, så ville det være meget dumt, hvis radiokanalerne ikke lå på deres nye boks
Omdømme 7
Badge +6
Det er som sådan rigtig nok, men hvem gider tænde for et TV for at høre Radio.? Der skal ikke meget antenne til for at kunne bruge FM eller DAB.
Omdømme 7
Badge +4
Det kunne jo være, der var nogen, der hørte nabolands kanaler eller lokalradio, som ikke kan tags på et stykke ledning :D
Omdømme 7
Badge +7
mich skrev:

Det kunne jo være, der var nogen, der hørte nabolands kanaler eller lokalradio, som ikke kan tags på et stykke ledning :D

Har godt nok en DAB radio, men hører mere radio på en gl. B&O transistorradio og det helt uden ekstra antenne - kun radioens. Ingen problemer med lokalradio.
Hører dog mest radio i bilen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P