Svar

Humax boks fejl på fejl på fejl

Omdømme 2
Badge +1
Jeg er ved at være godt og grundig træt af den nye boks. Jeg har oplevet rigtig mange fejl efter den seneste opdatering af boksen - bl.a. at den selv starter op.

I går satte jeg den til at optage golf (PGA) kl. ca. 23 da jeg gik i seng. For en sikkerheds skyld satte den den også til at optage et golf program der startede bagefter (kl. 01.00), hvis PGA golf skulle gå over tid.

Da jeg slukkede boksen lyste optage knappen rødt som tegn på at den optog - super.

Og hvad havde den så optaget - kun det sidste program der startede kl. 1 og sluttede kl. 2.

Det er i øvrigt den eneste optagelse der ligger på boksen og hvordan kan 1 times optagelse medføre at boksen kun har 92,5 % ledig plads??

For et par uger siden gendannede jeg boksen til fabriksindstillinger i håbet om at det løse mine andre problemer med boksen - NEJ det hjalp ikke en skid.

Jeg har været kunde hos Yousee siden 1987 men overvejer nu seriøst et skifte. Bl.a. fordi Kasper fra Yousee skriver at deres teknik afdeling er klar over problemer med boksen efter den seneste opdatering. Men der sker squ ikke noget. Hvis der er problemer må man da agere på det f.eks. ved at tilbageføre den seneste opdatering.
icon

Bedste svar af henningoc 16 august 2017, 18:47

Min optagelse er dukket op !!!!! - efter jeg har haft boksen slukket er min optagelse pludselig dukket op (den som jeg troede boksen havde slettet).Jeg kan nu se at den ligger under optagelser. Jeg har nu opgivet at forstå hvad der sker for den boks??

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +4
Boksen optager 7,5 % til start forfra, pause m.m..

Fugurerer Golf som under optagelser men med at den ikke er optaget ?
Jeg fornemmer også, at udviklingen af den nærmest står stille - jeg tænker bl.a. på nogle af de ting, som skulle tage over et år at få lavet. Og så tænker jeg, at de samme udviklere måske bruger al deres tid på den næste nye boks, som (nok) kommer i år. Jeg ved ikke, om de overhovedet ser nogen fremtid i denne boks.
Omdømme 2
Badge +1
mich skrev:

Boksen optager 7,5 % til start forfra, pause m.m..

Fugurerer Golf som under optagelser men med at den ikke er optaget ?

Det golf jeg startede optagelsen af midt i udsendelsen da jeg gik i seng og som jeg kunne se blev optaget (optage knappen lyste rødt) er ikke at finde nogen steder.
Boksen har simpelthen spist optagelsen.
Omdømme 2
Badge +1
Min optagelse er dukket op !!!!! - efter jeg har haft boksen slukket er min optagelse pludselig dukket op (den som jeg troede boksen havde slettet).Jeg kan nu se at den ligger under optagelser. Jeg har nu opgivet at forstå hvad der sker for den boks??
Omdømme 5
Badge +5
Hej henningoc

Fejlen med at boksen tænder af sig selv er noget som vi er OBS på .

Angående det med optagelsen, så er jeg glad for at din optagelse kom tilbage. Jeg melder din oplevelse videre herfra.

Vi arbejder naturligvis løbende på opdateringer til boksen som det kan ses her:
https://forum.yousee.dk/ny-tv-boks-opdateringer-8/ny-tv-boks-opdateringer-10769

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)